netflix

ee
ee Viestejä: 1 New Member

ymmärsin että netflixin vpn blokkaulu ei haittaa freedomen käyttäjiä. nyt kuitenkaan ei suoratoisto toimi kuin suomesta. miten ongelma ratkaistaan?

Viestejä yhteensä

  • JL77
    JL77 Viestejä: 1 New Member

    Ihan sama homma. Ei toimi, testattu kahdella eri koneella.

     

    JL

  • Brasil
    Brasil Viestejä: 2 New Member

    Netfix VPN blocking has affected freedome usage on my iPad. No more watching other than Finnish Netflix. And I haven found a work around for it. Will this be resolved soon, I hope so?

  • Sam74
    Sam74 Viestejä: 10 Observer

    Onkohan tämä asia selvinnyt ? Onko mitään tietoa koska yhteydet voisivat taas toimia...

  • Sam74
    Sam74 Viestejä: 10 Observer
    Ja nyt näyttää toimivan ainakin US East Coast ja IE11. Chrome valitti jostain yhteysongelmasta.
  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Päivitystä tähän Netflix tilanteeseen minulla ei vielä ole mutta @Sam74 viimeiseen tekstiin viitaten, oliko tämä siis Netflixiin liittyvää, Chrome valitti jotain mutta IE toimi?

  • Sam74
    Sam74 Viestejä: 10 Observer

    Joo, Netflixiin liittyvää. Yritin ensin, kuten normaalisti, Chromella ja antoi jonkun yhteysvirheen, mutta IE:llä toimi. Tämä lysti kesti pari tuntia ja sen jälkeen ei ole toiminut millään.

  • peko1
    peko1 Viestejä: 6 Explorer

    Itse huomasin tänään saman. En ole viikkoon käynyt netflix sivuilla ja nyt ei toimi enää freedomen kanssa. Olisi kiva saada tähän mahdollinen korjaus, hankin juuri tämän takia ohjelman ja ostin sen kolmelle laitteelle kun paljon mainostettiin että tämän kanssa voi katsoa netflixillä myös ulkomaiden tarjotaa. Käyn välillä tsekkaamassa täältä sivuilta miten homma etenee

  • sasu1
    sasu1 Viestejä: 1 New Member

    Sama juttu, ostin lisenssin juuri eikä Freedomen kanssa enää toimi Netflixissä mikään muu maa kuin Suomi. Olen estänyt selaimesta paikannuksen sekä kokeillut poistaa evästeet. Pettymys!

  • monnimies
    monnimies Viestejä: 6 New Member

    Sama juttu täällä.

    Viiden työaseman lisenssi ostettu juuri ja varmaan viikko sen jälkeen mikään US serveri ei enää toimi Netflixin kanssa. Samalla yhdellä mäkillä jossa kaksi eri käyttäjätiliä joutuisi käyttämään kaksi lisenssiä, jotta molemmilla käyttäjillä toimisi oikein. Aika erikoista. Turha varmaan sanoa että tukipyyntöihin ei ole tullut mitään vastausta.

    Suuri pettymys tähän suomalaiseen firmaan johon olen aina luottanut.

  • 752789
    752789 Viestejä: 1 New Member
    ketju merkattu "solved" vaikkei asia näin ole. ratkaisua odotellessa.
  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei ja kiitos viesteistänne.

     

    Netflix tosiaan on ottanut eri VPN-palveluntarjoajat tarkkaan tutkintaan ja alkanut systemaattisesti estämään niiden toimintaa.

     

    Tästä syystä emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedomen ollessa päällä.

  • jlindroos
    jlindroos Viestejä: 5 Explorer

    Siis miten tuo ratkaistaan? Pitääkö vaihtaa VPN palvelun tuottajaa toiseen, vai onko ratkaisu oikeasti olemassa?

    Kiitos.

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Moi! @jlindroos

     

    Tilanne on valitettavasti edelleen sama, eli emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedome päällä.

     

    Freedome-tiimi on myös julkaissut videon asiasta (englanniksi): Why Does Netflix Block VPN Connections

  • jlindroos
    jlindroos Viestejä: 5 Explorer

    Understood  but  if e.g. Netflix knows your IP address then why not the hackers etc? Are we  really safe?

    Give me a fixed IP address, which  is untraceable and a truely country based address nobbody can identify.

    Thanks.

  • Njalkane
    Njalkane Viestejä: 1 New Member

    Moi,

    ainakin minulla eka yrittämällä toimi kun otin sijaintipalvelut pois päältä. Nähtävästi jos fyysinen laitteen sijainti ei ole sama kuin käytetty palvelu niin ei onnas mutta jos laitteen sijaintitiedot pois päältä niin silloin onnistui kyllä katsoa.

     

  • deltauser
    deltauser Viestejä: 1 New Member

    wrote:

    Moi,

    ainakin minulla eka yrittämällä toimi kun otin sijaintipalvelut pois päältä. Nähtävästi jos fyysinen laitteen sijainti ei ole sama kuin käytetty palvelu niin ei onnas mutta jos laitteen sijaintitiedot pois päältä niin silloin onnistui kyllä katsoa.

     


    Mikä käyttis sulla on ja millä katsoit? Mulla ainakin W10 Chrome ja Edge valittavat VPN-havainnosta, vaikka kytkin sijaintipalvelun pois päältä. iPad taas valittaa yhteysongelmasta Netflixiin, ainakin appsin kautta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot