netflix
Viestejä yhteensä
-
-
-
Itse huomasin tänään saman. En ole viikkoon käynyt netflix sivuilla ja nyt ei toimi enää freedomen kanssa. Olisi kiva saada tähän mahdollinen korjaus, hankin juuri tämän takia ohjelman ja ostin sen kolmelle laitteelle kun paljon mainostettiin että tämän kanssa voi katsoa netflixillä myös ulkomaiden tarjotaa. Käyn välillä tsekkaamassa täältä sivuilta miten homma etenee
-
Sama juttu täällä.
Viiden työaseman lisenssi ostettu juuri ja varmaan viikko sen jälkeen mikään US serveri ei enää toimi Netflixin kanssa. Samalla yhdellä mäkillä jossa kaksi eri käyttäjätiliä joutuisi käyttämään kaksi lisenssiä, jotta molemmilla käyttäjillä toimisi oikein. Aika erikoista. Turha varmaan sanoa että tukipyyntöihin ei ole tullut mitään vastausta.
Suuri pettymys tähän suomalaiseen firmaan johon olen aina luottanut.
-
-
Moi! @jlindroos
Tilanne on valitettavasti edelleen sama, eli emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedome päällä.
Freedome-tiimi on myös julkaissut videon asiasta (englanniksi): Why Does Netflix Block VPN Connections
-
-
wrote:Moi,
ainakin minulla eka yrittämällä toimi kun otin sijaintipalvelut pois päältä. Nähtävästi jos fyysinen laitteen sijainti ei ole sama kuin käytetty palvelu niin ei onnas mutta jos laitteen sijaintitiedot pois päältä niin silloin onnistui kyllä katsoa.
Mikä käyttis sulla on ja millä katsoit? Mulla ainakin W10 Chrome ja Edge valittavat VPN-havainnosta, vaikka kytkin sijaintipalvelun pois päältä. iPad taas valittaa yhteysongelmasta Netflixiin, ainakin appsin kautta.