Issue:
Jeg vil oppgradere F-Secure Internet Security eller antivirus abonnement mitt til F-Secure SAFE abonnement. Hva gjør jeg?
Resolution:
Det anbefales å oppgradere din nåværende F-Secure Internet Security eller Anti-Virus abonnement på SAFE så nær utløpsdato som mulig. Siden F-Secure SAFE er et annet produkt, kan ikke de resterende dagene av ditt nåværende Internet Security- abonnement automatisk overføres til ditt nye F-Secure SAFE abonnement.
For å oppgradere til F-Secure SAFE, tillate du bare F-Secure Internet Security abonnement utløpe og kjøp et nytt F-Secure SAFE abonnement ved å gå til:
- Produktet nettside , eller;
- velge F-Secure SAFE kjøpsalternativ i fornyelses- e-post du har mottatt fra F-Secure
Når du går gjennom kjøp, blir du bedt om å opprette en My F-Secure> F-Secure SAFE abonnement er tilgjengelig og administreres gjennom My F-Secure tjeneste.
Når kjøp er fullført:- Opprett en My F-Secure konto ved å bruke den samme e-post som du brukte til å kjøp.
- Når du er opprettet, sjekke, kontrollere e-post din for en aktiverings- e-post sendt av F-Secure, og aktivere konto ved å klikke på lenke i e-post. Kontoen konto er bekreftet og opprettet.
Siden F-Secure SAFE er et annet produkt, må du nedlasting og installere produktet fra My F-Secure tjeneste. Følg instruksjoner nedenfor for å installere F-Secure SAFE på enhetene dine: Du trenger ikke å avinstallere F-Secure Internet Security eller Anti-Virus, den vil bli erstattet av SAFE. Derfor er det mulig at midt i installering av SAFE på Windows blir du bedt om å starte datamaskinen på nytt, mens det forrige produktet vil bli endret til SAFE.
Article no: 000001014
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.