Issue:
Når jeg åpner F-Secure SAFE eller F-Secure Internet Security, får jeg feilmeldingen "Datamaskinen er ikke beskyttet". Den ber meg også starte enheten på nytt.
Resolution:
Det er flere grunner til at F-Secure-sikkerhetsproduktet ditt (F-Secure SAFE eller F-Secure Internet Security) rapporterer "Datamaskinen er ikke beskyttet":
- Datamaskinen venter på omstart etter en Windows- eller produktoppdatering
- Produktet kan ikke laste ned den nyeste definisjonen fra F-Secure-servere
- Produktet fungerer ikke
Følg trinnene nedenfor en etter en, og sjekk etter hvert trinn for å se om det løste problemet:- Start datamaskinen på nytt .
- Etter at du har startet datamaskinen på nytt, åpner du F-Secure SAFE eller F-Secure Internet Security og kontrollerer om problemet er løst.
- Sjekk Windows-oppdateringer:
- Kjør oppdateringene om nødvendig
- Velg Start -knappen, og velg deretter Innstillinger > Oppdatering og sikkerhet > Windows Update.
- Hvis du vil se etter oppdateringer manuelt, velger du Se etter oppdateringer.
- Velg Avanserte alternativer , og velg deretter Automatisk (anbefalt) under Velg hvordan oppdateringer installeres.
- Utfør en manuell oppdatering av produktet. Sørg for at datamaskinen er koblet til Internett .
- Åpne F-Secure SAFE eller Internet Security
- Klikk på Virus og trusler
- Klikk Se etter oppdateringer
- Start F-Secure SAFE/Internet Security på nytt
- Åpne F-Secure SAFE eller Internet Security .
- Klikk på Virus og trusler
- Klikk Slå av all beskyttelse
- Start PC-en på nytt
- Avinstaller og installer produktet på nytt. Det kan være feil.
Article no: 000001155
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.