Issue:
F-Secure SAFE installeren op een Windows-pc
Resolution:
Voordat u begint met het installeren van F-Secure SAFE, moet u ervoor zorgen dat:
- Uw computer voldoet aan de minimale systeemvereisten
- Uw Windows is up-to-date
- U heeft incompatibele software (s) van een andere leverancier verwijderd
- U bent aangemeld bij uw computer met beheerdersrechten
- U hebt een actief Mijn F-Secure account. Om een account aan te maken, zie communityartikel Hoe maak ik een account aan voor Mijn F-Secure?
- Je hebt een internetverbinding
Opmerking: met deze stappen installeert u F-Secure SAFE op de computer die u momenteel gebruikt.
- Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw account .
- Klik op apparaat toevoegen .
- Selecteer Mijn apparaat en klik op Doorgaan .
- Selecteer Deze computer en klik op Downloaden voor Windows .
- Afhankelijk van uw browser:
- Het installatiebestand automatisch gedownload; of
- U wordt gevraagd het bestand op te opslaan . Klik desgevraagd op Bestand opslaan .
- Druk op Ctrl + J op je toetsenbord om de downloaden openen en het bestand te vinden.
- Klik op het installatiebestand (bijvoorbeeld F-Secure-Safe-Network-Installer_xxxxxxxxxxxxx_.exe) om het installatieprogramma. Klik op Ja als het venster Gebruikersaccountbeheer verschijnt.
- Klik op Doorgaan .
- Klik op Accepteren en installeren om de installatie te starten. Als u anonieme beveiligingsgegevens wilt bijdragen aan F-Secure's Security Cloud, laat u het selectievakje aangevinkt.
De installatie duurt ongeveer een minuut en na installatie is uw computer beveiligd.
Article no: 000001008
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.