Issue:
F-Secure SAFE is defect, pictogram ontbreekt, is plotseling gecrasht.
Resolution:
Mogelijk is er een storing F-Secure SAFE . Het verwijderen en opnieuw installeren van het product kan help corrigeren de kwestie.
STAP A: Verwijder F-Secure met de Uninstallation Tool
Opmerking: houd er rekening mee dat het verwijderingsprogramma andere F-Secure-producten die op uw computer zijn geïnstalleerd, kan beïnvloeden.
- Meld u aan bij uw computer met beheerder .
- Download de Uninstallation Tool voor Windows vanaf onze Support Tools- pagina.
- Voer het uitvoerbare FsUninstallationTool.exe uit . Het gebruikersaccountbeheer verschijnt.
- Klik op Ja .
- Klik op Start .
- Selecteer 'Wat te verwijderen' en klik op Volgende en kies vervolgens F-Secure SAFE. Klik vervolgens op Volgende om het programma te verwijderen.
- Klik op Opnieuw opstarten wanneer daarom wordt gevraagd. Dit is om resterende bestanden te verwijderen. De verwijdering is voltooid wanneer uw computer opnieuw opstart.
STAP B: Installeer F-Secure SAFE - Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw account .
- Klik na het inloggen op het apparaat u de licentie wilt vrijgeven . Klik tweemaal op licentie vrijgeven .
- Klik op apparaat toevoegen . Selecteer Mijn apparaat, het apparaat van mijn kind of iemand anders van het apparaat. Klik vervolgens op Doorgaan
- Selecteer Deze computer, Een andere computer, Tablet of Telefoon en klik vervolgens op Downloaden voor Windows .
- Afhankelijk van uw browser:
- Het installatiebestand automatisch gedownload; of
- U wordt gevraagd het bestand op te opslaan . Klik desgevraagd op Bestand opslaan .
- Druk op Ctrl + J op je toetsenbord om de downloaden openen en het bestand te vinden.
- Klik op het installatiebestand (bijvoorbeeld F-Secure-Safe-Network-Installer_xxxxxxxxxxxxx_.exe) om het installatieprogramma. Klik op Ja als het venster Gebruikersaccountbeheer verschijnt .
- Klik op Accepteren en installeren om de installatie te starten.
De installatie duurt ongeveer een minuut en na installatie is uw computer beveiligd.
Article no: 000004094
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.