Issue:
Åpne F-Secure ID PROTECTION Jeg får en feilmelding " hovedpassord må være det samme på alle tilkoblede enheter. Skriv inn ditt nye hovedpassord", jeg endret ikke passordet. Hvordan kan jeg løse det?
Resolution:
Vi foreslår at du avinstallerer app fra andre enheter og bare holder den installert på Windows -enheten. Så er måten å rette opp situasjonen på:
- Eksporter gjeldende passord fra den nåværende installasjonen
- Gå til Innstillinger
- Klikk på Eksporter passord
- Fortsett med eksport
- Lagre den eksporterte filen, uten den mister du alle ID -BESKYTTELSEN lagrede passord.
- Avslutt F-Secure ID-BESKYTTELSE
- Høyreklikk ikonet for systemstatusfeltet F-Secure ID PROTECTION
- Velg Avslutt
- Avinstaller F-Secure ID Protection: Brukerdata fra Legg til/fjern programliste over Windows (eller muligens F-Secure KEY: Brukerdata hvis programvaren ble oppgradert fra F-Secure KEY)
- Åpne F-Secure ID PROTECTION, gå gjennom aktiveringsflyten og opprett nytt hovedpassord
- Lås opp F-Secure ID PROTECTION og importer de tidligere eksporterte passordene tilbake til denne nylig aktiverte F-Secure ID PROTECTION
- Gå til Innstillinger
- Klikk på Importer passord
- Fortsett med Select
- Installer F-Secure ID PROTECTION på andre enheter og koble dem til den som er installert på Windows.
Article no: 000025463
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.