Issue:
Jeg er en eksisterende KEY premium-kunde, og jeg har nylig formatert datamaskinen min. Jeg vil nå installere KEY igjen. Hvordan kan jeg få KEY- installeringsprogram til stasjonær PC, skrivebord?
Resolution:
F-Secure KEY erstattes av ID beskyttelse. Hvis du er en eksisterende kunde av KEY premium og vil installere på nytt på Mac eller Windows, kan du følge disse trinnene:
1. Åpne lenke nedenfor med nettleseren din og opprett en ID Protection- konto.
https://www.f-secure.com/en/ hjem/ produkter / id-beskyttelse
2. Når du har opprettet den, pålogging du på og klikker på Installer ID beskyttelse .
3. Åpne nå F-Secure KEY Premium som kjører på den andre enhet, dvs. android eller iOS, og skriv inn hovedpassordet når du blir bedt om det. Gå til Meny> Koble til enheter.
En synkroniseringskode genereres automatisk. Denne koden er kun gyldig i 60 sekunder.
4. Åpne F-Secure ID Protection på stasjonær PC, skrivebord ditt, klikk Connect enhet og oppgi hovedpassordet som ble brukt til KEY- app for å pålogging på, og skriv inn den genererte synkroniseringskoden fra trinn 3.
5. Trykk eller klikk på Koble til.
6. Når du blir bedt om det, oppgi du hovedpassord du bruker på Premium- enhet.
7. Når synkroniseringen er vellykket, trykke (på) Bekreft hvis du synkroniserer med en mobil enhet, eller klikk på OK hvis du synkroniserer med en stasjonær PC, skrivebord enhet.
Article no: 000023796
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.