Issue:
Jeg har F-Secure TOTAL-pakke, og jeg vil ta ID BESKYTTELSE i bruk på enhetene mine. Hvordan installerer jeg ID BESKYTTELSE?
Resolution:
Som med andre F-Secure TOTAL-apper, kan du installere ID BESKYTTELSE på mobil og stasjonær PC, skrivebord enheter via My F-Secure med konto .
Merk: Hvis du allerede har F-Secure KEY i bruk på den enhet (f.eks. Mac-datamaskin), kan passordene dine i KEY overføres til ID BESKYTTELSE. Forsikre deg om at du har koblet KEY- app din til TOTAL- abonnement.
Hvis du har F-Secure KEY installert på stasjonær PC, skrivebord, kan du begynne med å gå til ID BESKYTTELSE på stasjonær PC, skrivebord først ved å følge trinnene nedenfor:
- Logg inn på My F-Secure konto
- velge ID BESKYTTELSE fra TOTALE apper
- Velg Install ID PROTECTION og gå gjennom installering. Du trenger ikke å opphøre NØKKEL.
- Åpne ID BESKYTTELSE og oppgi de samme hovedpassordene for Nøkkel
- Velg Arkiv for å se passord og personlige data fra KEY
Følg trinnene nedenfor for å ta ID BESKYTTELSE i bruk på den mobil enhet og koble enheter:- Installer ID BESKYTTELSE fra den respektive Appstore: Google PlayStore eller App Store
- Skriv inn (for My F-Secure) og velge Logg inn, om nødvendig.
- Fullfør oppsettet til du ser “ abonnement ditt er aktivt” på skjerm, og velge deretter Koble til enheter
- Åpne ID BESKYTTELSE nå på stasjonær PC, skrivebord
- velge Koble til enheter på venstre panel i meny
- Gå tilbake til ID BESKYTTELSE på mobil din, og oppgi inn synkroniseringskoden fra stasjonær PC, skrivebord i Enter Enter Sync Code . Vent til installeringsprogram, oppsett er fullført
- Når du blir bedt om det, oppgi du hovedpassord på stasjonær PC, skrivebord ditt og velge Bekreft
- Velg Arkiv for å se dataene som er synkronisert fra ID BESKYTTELSE på stasjonær PC, skrivebord
- Avinstaller KEY fra mobil din
Article no: 000023525
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.