Mac ja monta käyttäjätiliä
Hei! Asensin mäkilleni SAFEn, ja käytän läppärillä paria eli käyttäjätiliä. Oletin että yksi lisenssi riittäisi laitteelle, mutta nyt näyttää siltä että jokainen eri käyttäjä syö yhten lisenssin. Teenkö jotain väärin, vai näinkö tämän on tarkoitus toimia?