Maksettu SAFE, mutta kirjautuminen tilille kehoittaa ostamaan

McLeod-48
McLeod-48 Viestejä: 1 New Member

Ostin SAFE-tuotteen ja maksoin verkkopankissa. Maksaminenkin oli vaikeaa, koska sivu tarjosi maksuvaihtoehdoksi vain luottokortteja tai PayPalia. Pääsin kuitenkin lopulta verkkopankkiin, vaikka sivu ohimennen herjasi tietolomaketta täyttäessäni tilin olemassaolosta ja kehotti kirjautumaan. Sain sähköpostiini viestin maksusta ja käsittelystä sekä maksun vastaanottamisesta sekä kehoituksen tilin luomisesta. Olen luonut tilin ilmaisen kokeilujakosn yhteydessä, joten en voi luoda uutta tiliä sähköpostiosoitteellani. Luodulla tilillä ei näy mitään infoa ostoksestani - ainoastaan se, että kokeilujakso on päättynyt. Kirjautumisen yhteydessä tulee kokeilujakson päättymisestä tieto sekä painike ”Osta nyt”. Olenko nyt menettänyt 59,90 euroa, vaikka sain sähköpostiini ilmoituksen ja tositteen maksetusta verkkopannkkimaksusta? Olen tehnyt kyllä useita kymmeniä verkkko-ostoja, mutta tällaisiin ongelmiin en ole milloinkaan joutunut.

Viitenumero: XXXXX

 

Muokkaus: Poistettu henkilökohtainen tieto.

Viestejä yhteensä

  • Ve2
    Ve2 Viestejä: 1 New Member

    Hei!

    Minulla on myös sama ongelma eli olen uusinut tilauksen ja My safe -tilillä on uusimiskehoitus. Aikaa on vain 2 päivää. Pitääkö vanha tili poistaa, että uusi tilaus päivittyy?

    Tilauksen viitenumero on: xxxxxxx

     

     

    Muokattu: Henkilökohtainen tieto poistettu

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Ve2 ja kiitos viestistäsi.

     

    Ilmeisesti olittekin jo tänään puhelimitse yhteydessä tukeemme ja saitte ongelman ratkaistua.

  • Arvokas
    Arvokas Viestejä: 2 New Member

    Olen maksanut 11.4.2017 SAFEn kahden vuoden käyttöoikeuden, mutta F-Secure kehottaa vain ostamaan uutta. Maksun viitenumero on XXXXXXXXXX.

     

    Muokattu: Henkilökohtainen informaatio poistettu.

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Arvokas ja kiitos viestistänne.

     

    Tässä tapauksessa näyttäisi siltä, että teillä on ohjelma asennettuna laitteellanne väärältä MyF-Secure-tililtä, joten toimikaa seuraavasti:

     

    Poistakaa aluksi nykyinen SAFE laitteeltanne:

    Ohjelman poistaminen tietokoneen Ohjauspaneelin kautta tapahtuu seuraavalla tavalla:
    1. Avaa Windowsin Käynnistä-valikko painamalla näytön vasemmassa alakulmassa olevaa Käynnistä-nappia, valitse valikosta Ohjauspaneeli ja sieltä Ohjelmat ja toiminnot tai Poista ohjelmia.
    (Windows 10: Klikkaa Käynnistä-painiketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse avautuneesta valikosta Ohjauspaneeli ja Poista ohjelmia.)
    2. Valitse koneessa olevien ohjelmien listalta poistettava ohjelma tuplaklikkaamalla, ja klikkaa sitten Poista asennus hiiren vasemmalla näppäimellä.

    Tämän jälkeen käynnistäkää laitteenne uusiksi.

    Sitten kirjautukaa tunnuksillanne sisälle MyF-Secure-tilillenne käyttäen Facebook-tunnuksianne:

    https://my.f-secure.com/login

    Painakaa tililtä Lisää laite->Asenna tähän laitteeseen->Valitkaa laitetyyppi, Jatka->Ladatkaa ja suorittakaa tiedosto->Seuratkaa asennusohjelman ohjeita.

    Onnistuiko?

  • Arvokas
    Arvokas Viestejä: 2 New Member

    Kiitos!

    Asennus onnistui ohjeillasi!

     

    Terveisin

     

    Arvokas

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot