Voiko Freedom mennä omia aikojaan pois päältä?

jk11
jk11 Viestejä: 6 New Member

Minulle on nyt kaksi kertaa käynyt niin että vaikka asetuksissa on valinta että Freedom menee koneen käynnistyksen jälkeen automaattisesti päälle niin olen jossakin vaiheessa huomannut että se onkin pois päältä. Yhden kerran uskaltaisi panna sen piikkiin, että on jotenkin itse onnistunut napsauttamaan sen pois päältä mutta että kahdesti? Onko muilla ollut tämänlaisia ongelmia? Sammutuksen sijaan käytän yleensä lepotilaa mutta Win10 käynnistyy itsekseen päivitysten jälkeen.

Viestejä yhteensä

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    No tätä samaa olen itse alkanut epäilemään. Muutaman kerran Freedome on ollut pois päältä vaikka aivan varmasti en sitä itse ole pois kytkenyt. Ihmettelenkin, miksi näi voi käydä? Vastaisiko F-Secure itse tähän?

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    Tämä kyllä hidastaa koneen käynnistämistä melkoisesti. Eikö muuta rarkaisua ole esim. Freedomea parantelemalla. Mulla on vuoden lisenssi ja nyt ei tee yhtään mieli pitää tätä koneessa...sniif!

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @Henccu,

     

    Kehittäjämme tietävät tästä, ja pyrkivät parantamaan tuota ominaisuutta Windows 10:n kohdalla.

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    Hieno homma! Tuleeko ilmoitus vai autoupdate korjaus?

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Todennäköisesti ei tule erillistä ilmoitusta, vaan päivitetään automaattisesti.

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    Mä olen kyllä todella tyytymätön tähän Freedomeen ja harmittaa, että on erittäin kallis vuoden lisenssi viiteen koneeseen. Tuo täpän posto nopeaan käynnistykseen ei auta ollenkaan. Joka ikinen kerta Freedome on pois päältä, kun käynnistää koneen. Koittakaa nyt ihmeessä ratkaista asia nopeasti. Menee rahat ihan hukkaan tällaisen epätoimivan sovelluksen kanssa.

     

    Henri

    Naantali

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    ...ja voisitte ihan oikeasti laittaa minule tiedon kun asia korjaantuu vaikka meilillä XXXXX

     

    Muokkaus: Poistettu henkilökohtainen tieto.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @Henccu,

     

    Emme valitettavasti voi varmistaa, että juuri sinuun otetaan yhteyttä, kun päivitys tulee. Otathan meidän asiakastukeen yhteyttä mahdollisuudesta peruuttaa tilauksesi, mikäli koet ohjelman toimimattomaksi.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

  • juhani6
    juhani6 Viestejä: 1 New Member

    Samaa ongelmaa täällä jatkuvasti, eli yhteys ei muodostu lepotilan jälkeen. Keskeinen haitta tuotteen toimivuudessa. Mikäli ei korjaannu, en tietenkään tule jatkamaan tilaustani ensimmäisen vuoden maksun jälkeen. Tämä lienee tilanne aika suurella osaa käyttäjäkunnastanne, joten olisi vastuullista painottaa tätä kehitystyötä nyt rivakkaasti eteenpäin! Kaikki tuskin jaksavat tulla tänne avautumaan aiheesta.

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Moi, @juhani6

     

    Vielä varmistaisin, että yrittääkö Freedome yhdistää (rullaa) käynnistymisen jälkeen vai ilmoittaako se suoraan 'Suojaus pois päältä'?

     

    Jos ongelma jatkuu edelleen, vaikka Freedomen asetuksista kohdasta 'Yhteys ja tila' on kaksi ensimmäistä täppää päällä ja Windowsin nopea käynnistyminen on otettu pois päältä, pyytäisin ottamaan yhteyttä asiakastukeemme. Tukemme auttaa keräämään lokitiedostot ja voimme tutkia ongelmaa tarkemmin.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    No ei ilmoita mitään, mutta kun klikkaa ja katsoo sovellusta, niin on pois päältä

  • jk11
    jk11 Viestejä: 6 New Member

    Voin tuosta "pyörimisestä" vastata @juhani6 :lle, että olen joskus klikannut Freedomen auki työpöydälle koneen herättämisen jälkeen ja seurannut kuinka ohjelma yrittää aikansa ottaa yhteyttä. Kun se ei onnistu niin se "pyöriminen" loppuu ja ohjelma vain ilmoittaa että suojaus on "Poissa". Netti pelaa sen jälkeen ihan normaalisti.

     

     

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Kiitos tarkennuksesta.

     

    Näistä  tapauksista tarvitsemme lokitiedostot, joten otattehan yhteyttä tukeemme.

     

    Tästä linkistä pääsee suoraan chat-tukeen.

    Auki arkisin klo 8-18.

  • Henccu
    Henccu Viestejä: 11 New Member

    Heippa! En ollut huomannut Freedomen asetuksissa "Yhteys ja tila" kaikkia rakseja. Kun laittaa kolmeen ylimpään täpän aktiiviseksi, niin nyt näyttää rullaavan Freedomen päälle joka käynnistyksen yhteydessä. 

     

    Kiitän kaikkia osallisia avusta ja häpeäkseni tunnustan, että tätä ei kukaan osannut minulta kysyä ja neuvoa. Mutta nyt siis tuntuu toimivan.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot