F-Secure Safe toimimaan taustalle?

Tuikku69
Tuikku69 Viestejä: 4 New Member

 Miten F-Securen saa toimimaan taustalla? Minä en tarvitse kymmeniä ilmoituksia päivässä, että sovellus (pari eri sovellusta) on estetty. Etenkin kun jokaisesta ilmoituksesta näytölle pomppaa kolme eri ikkunaa.

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @Tuikku69,

     

    Kiitos yhteisöpalvelumme käytöstä. Onko kyseessä turvalliset ohjelmat? Jos näin on, voit sallia niiden toimimisen, kun varoittava ikkuna seuraavan kerran tulee esille. Mikäli tarvitset tarkempaa apua, tulethan etäyhteyteen Chattiimme mieluiten siinä tilanteessa, kun ilmoitusikkuna pompahtaa päälle. Jätä ikkuna auki tässä tapauksessa.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support/contact-chat

     

     

  • Tuikku69
    Tuikku69 Viestejä: 4 New Member

    En tiedä, ovat minulle tuntemattomia sovelluksia. Yksi on joku iSafe, en tiedä mikä lie. Nyt on pari päivää ollut hiljaista noiden ilmoitusikkunoiden suhteen, mutta palaan asiaan, kun seuraavan kerran alkavat taas pompahdella näkyviin.

  • Tuikku69
    Tuikku69 Viestejä: 4 New Member

    Eivät ne sovellukset ole koneella, vaan niitä yrittää tulla jostain, ja F-Secure estää ne, ja siitä tulee ilmoitukset, joita onneksi ei nyt muutamaan päivään ole näkynyt

  • Tuikku69
    Tuikku69 Viestejä: 4 New Member

    "Tule chattiin" Joopa joo, olen nyt kahdesti jonottanut sinne, ja molemmilla kerroilla  pitkän jonotuksen päätteeksi yhteys katkaistaan. Hieno systeemi, kyllä!! P*rk...

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot