f-secure SAFE uusinnan maksaminen MITEN

saska
saska Viestejä: 6 New Member

Yritin uusia f-secure SAFE tilauksen ja taisin onnistua siinä. Missään ei ole näkyvissä miten sen voi maksaa tai mistä.

 

Menen linkillä hakemaan apua. Sitä on saatavilla vain englanniksi! No ei hätää, osaan englantia.

Vastaus: Sinä päivänä kun edellinen tilaus umpetuuu, niin saan sähköpostilla vahvistuksen uudesta tilauksesta.

 

Kiva, mutta miten sitten maksan sen?

Vastaus: Se menee automaattisesti sen maksutavan mukaan minkä olet valinnut niiden tietojen perusteella mitä olen antanut.

 

Siis mitä. En ole antanut mitään tietoja, ei siellä ole edes mitään minne voisin niitä antaa. Siellä on valittuna manuaalinen ja niin sen haluan menevänkin, eli siis maksan sen itse. Mutta mistä siis saan sen laskun tai pääsen maksamaan? Vai onko siellä tilausvahvistusken mukana lasku tai linkki jonka kautta se tilaus maksetaan? Entä maksuaika? Jos se lasku tai maksu tulee just sinä päivänä kun vanha tilaus loppuu niin onko mun sitten oltava takuuvarmasti just sinä päivänä netin ääressä maksamassa ettei tilaus katkea?

 

Miten voi olla mahdollista että kun menen uusimaan tilauksen, missään siis MISSÄÄN ei ole mitään tietoa siitä miten, minne tai milloin se uusittu tilaus maksetaan?

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot