KAMPANJAKOODIA KYSYY, EN SITÄ LÖYDÄ KUN EI SIINÄ TULLUT MUUTA KUIN TUO PITKÄ KOODI

Juhani1
Juhani1 Viestejä: 1 Observer

MINULLA ON VUOSI SITTEN OSTETTU 2V 3 KONEELLE  KÄYTTÄMÄTÖN ATTACH VERSIO.

EN SAA SITÄ REKISTERÖITYÄ KUN OLMOITTAA ETTÄ KAMPANJA ON PÄÄTTYNYT. EI SIINÄ KUITENKAAN OLE MITÄÄN MAININTAA ETTÄ OLISI KÄYTETTÄVÄ JOHONKIN MENNESSÄ, JA ONHAN SE KAHDEN VUODEN VERSIO. jÄI SILLIN LAITTAMATTA KONEELLE KUN OLI ENTISESSÄ NORTONIN 2V VERSIOSSA AIKAA TÄNNE SAAKKA 

APUA TARVITTAIS.

Viestejä yhteensä

  • lars45
    lars45 Viestejä: 1 New Member

    Hej Har proplem med Boster.Mitt virus program har stängt av det.Jag tänkte att jag skulle programera om Boster men då behöver jag LicensNyckeln

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Hej lars45,

     

    Ifall du beställt Booster via vår hemsida, kan vår support nog få fram din Booster-produktnyckel med ditt referensnummer eller epostadress.

    Kontakta vår kundsupport här via supportsidan.

  • Kukanäitäkeksii
    Kukanäitäkeksii Viestejä: 1 New Member

    Mistä sen kampanjakoodin näkee? Uusittu ohjelman sitä niin ehdottaessa.

    Tällä hetkellä käytössä kuukauden ilmausversio, kun ei muuta keksitty. Tuotteesta on kuirtenkin maksettu, mutta sitä ei saa käyttöön, koska se vaatii jotain hemmetin kamppanjakoodia?!?!! (Kuka näitä keksi, herregod?

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Kukanäitäkeksii ja kiitos viestistäsi.

     

    Ilmeisesti kyse on F-Secure SAFE:sta.

     

    Huomasin teidän lähettäneen tukipyynnön meille ja otin sen käsittelyyn, joten hoidetaan tämä sitä kautta.

  • Bald67
    Bald67 Viestejä: 5 New Member
    Samaa ongelmaa lykkää, ei pakettia, ei kampanjakoodia ei kampsnjanimeä, vain sähköpostilla saatu rekisteröintiavain
  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Moi! @Bald67

     

    Tukemme lähetti teille sähköpostia eilen, vastaathan siihen tarvittaessa. Kampanjakoodisi on box.

  • Bald67
    Bald67 Viestejä: 5 New Member
    Jep, niin on, se toimi.
    Lopultakin sekin selvisi ;-)
    Mitäpä kaikkea kerralla kertomaan ;-)
  • Bald67
    Bald67 Viestejä: 5 New Member
    Kiitos vastauksesta ;-)

    Sähköposteista en tuota löytänyt, sitä tarkoitin tuolla kommentillani ;-)
  • Jarppa63
    Jarppa63 Viestejä: 1 New Member

    Samaa ongelmaa lykkää minullakin, ei vaan toimi, ei hyväksi jostain syystä tilauskoodia, mutta kampanjakoodin kylläkin. SAFE:n paketti,  ei hyväksynyt koodin uusimista.

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    @Jarppa63

     

    Lähetin sinulle yksityisviestin. Vastaathan siihen niin tarkistetaan tilanne.

  • kh84
    kh84 Viestejä: 1 New Member

    Hei

     

    Täällä olisi sama ongelma ja sama tuote. Kampanjan nimi:box ja tuote f-secure safe 3laitetta/2vuotta. Asensin jo vanhemmilleni pienellä tappelulla mutta nyt en saa toimimaan omalla koneella.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot