Ohjelma ilmoittaa, että antamani koodi on virheellinen

Kirsi7
Kirsi7 Viestejä: 1 New Member

Hei

 

Minulla on ollut jo pitkään käytössä F secure. Osstin vanhan ohjelman jatkoksi 3 laitteen yhden vuoden turvan, mutta yrittäessäni asentaa vaadittavaa koodia, ohjelma sanoo, että syötä koodi oikein. Olen yrittänyt tehdä tätä jo monta kertaa ja aina on vastaus sama (koodi oikein kirjoitettu). Missä on vika? Heitinkö rahani turhaan hukkaan?

 

 

Viestejä yhteensä

  • Tupsu2222
    Tupsu2222 Viestejä: 1 New Member

    ^Sama tilanne täällä. Sitä paitsi pakkauksen "Rekisteröinti & asennus" -ohjeen kuva näyttää, että koodi olisi muotoa xxxx-xxxx-xxxx-xxxx eli neljä neljän merkin sarjaa ja niiden välissä viiva. Tällainen koodi on aiemmilla ostokerroilla ollutkin mutta nyt se on XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX eli neljä viiden merkin sarjaa ja viivat välissä. Onko tässä nyt jotain mystistä, joka pitäisi vain selvänähdä?

     

  • Tupsu22222
    Tupsu22222 Viestejä: 1 New Member

    ^^Onnistuin lopulta. Jotenkin päädyin sivulle, jossa kysyttiin alennuskoodi  ja koodi. Alennuskoodiksi laitoin: box. Koodi piti kirjoittaa pienillä kirjaimilla. (Miksikähän se sitten oli ostopakkauksessa isoilla!!!)

     

    Toivottavasti selviää sielläkin!

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Kirsi7 kirjoitti:

    Hei

     

    Minulla on ollut jo pitkään käytössä F secure. Osstin vanhan ohjelman jatkoksi 3 laitteen yhden vuoden turvan, mutta yrittäessäni asentaa vaadittavaa koodia, ohjelma sanoo, että syötä koodi oikein. Olen yrittänyt tehdä tätä jo monta kertaa ja aina on vastaus sama (koodi oikein kirjoitettu). Missä on vika? Heitinkö rahani turhaan hukkaan?

     

     


    Hei Kirsi7,

     

    Olemme laittaneet teille suoraan sähköpostia jossa pyydämme lisätietoa teidän jatkotilauksesta. Voitte suoraan siihen viestiin vastata, niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin.

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot