MIKSI TEILLÄ ON NIIN HELVETIN SEKAISET KAIKKI HOMMAT

No nyt on tämä total paikallaan läppärissä. mutta kun on kaksi kännykkää nekin pitäisi saada pelaamaan. Olen maksanut kummatkin mutta tulee olemaan viimeinen kauppa Fsecurelle. Teillä on niin sekainen sivusto, että joka vuosi menee 2-3 päivää että saa ne kolme pelaamaan no nyt läppäri pelaa mutta 2 kännykkään pitäisi vielä totali saada. Teillä on liikaa yksinkertaiseen asiaan tietoja mitä ei kukaan viitsi lukea. Voin ymmärtää sitä mutta olen joka helvetin vuosi 2-3 päivää mennyt että olen saanut ne kolme laitettua. Kai ne olis yksinkertaistakin tehdä laittaa kolme laatikkoa jossa ohjelma on ja jotka ostaja pukkaa koneisiin tai koneiseen ja kännyköihin. Siis ohjelma menee yhdellä napsautuksella kun on maksanut. Ei kai tuo mitään kovin kummaa tiedettä vaadi. Ja kaikki ohjeet on niin sekaisikiöitä että eihän niistä ymmärrä hevon paskaa.
Vastausvaihtoehdot
-
Asennusohjeet kaikille neljälle tuetulle laitealustalle: Win,Mac,Android,iOS
Yleiset tukisivustot ja vinkit (Itsepalvelu)
Ota yhteyttä (arkisin myös puhelimitse) viralliseen tukeen
- Viikon 14(31.3-4.4.2025) ovat palstamodedraattorit/adminit olleet "hissukseen",eivätkä ole juuri reagoineet uusiin kysymyksiin,ehkä ensi viikolla paremmin.Kontribuuttoreilla ei näkymää tilauksiin…