Minulla on vielä Windows 7 ja siinä F Secure Total+VPN

Moriz475
Moriz475 Viestejä: 84 Contributor
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Total

F-Secure Safe ei löydäverkkoa, kun yritän manuaalista tarkistusta sillä. Kertoo, että ohjelma ei löydä verkkoa? Tätä se pyörittää "maailman tappiin" saakka? Ilmainen scannaus ei myöskäään löydä verkkoa. F-Secure on vielä voimassa 4 kuukautta tässä versiossa. Apu täytyy toimia loppuun asti?

Mikä neuvoksi.?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @Moriz475

    Kiitos vastauksestasi. Ole hyvä äläkä julkisesti jaa henkilökohtaisia tietojasi, sillä niitä voidaan käyttää sinua vastaan. Olen poistanut tiedot suojellaksesi identiteettiäsi.

    Pahoittelen kuullessani, että koet edelleen samaa ongelmaa. On mahdollista, että ongelma liittyy puuttuvaan Windows-päivitykseen. Oletko asentanut edellisessä kommentissa mainitun Windows-päivityksen? Voit löytää artikkelin ohjeineen täältä: https://community.f-secure.com/common-home-en/kb/articles/29651. Suosittelemme vahvasti päivityksen asentamista, koska se on olennainen osa Windows-järjestelmäsi päivittämistä ja auttaa varmistamaan ohjelman sujuvan toiminnan. Jos kohtaat vaikeuksia päivitysprosessin aikana, suosittelemme ottamaan yhteyttä Microsoftin tukeen lisäavun saamiseksi: https://support.microsoft.com/fi-fi/contactus.

    Mitä tulee mainitsemiisi sähköposti-ilmoituksiin, ne ovat lisätoimenpiteitämme My F-Secure -tilisi kirjautumistoiminnan vahvistamiseksi. Jos olet kirjautunut sisään ja vastaanottanut sähköposti-ilmoituksen, voit huoletta ohittaa kyseisen sähköpostin. Jos et kuitenkaan ole kirjautunut sisään, mutta olet silti saanut sähköposti-ilmoituksen, suosittelemme varotoimenpiteenä salasanasi vaihtamista My F-Secure -tilillesi.

    Pahoittelen vielä kerran aiheuttamaani turhautumista. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita, älä epäröi kysyä. Toivottavasti sinulla on hieno päivä!

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager

    Hei @Moriz475

    Kiitos viestistäsi!

    Voisitko antaa meille lisätietoja? Yritätkö skannata verkkoasemaa vai paikallista levyä? Olisiko mahdollista jakaa virheestä kuvakaappaus, jotta ymmärrämme tilanteen paremmin? Mainitsit myös ilmaisen skannauksen, tarkoititko sillä manuaalista skannausta?

    Haluan muistuttaa, että F-Secure tukee Windows 7:ää edelleen 14. elokuuta 2023 saakka. Lisätietoja tästä löydät täältä. https://community.f-secure.com/fi/discussion/126101/f-securen-tuki-windows-7-lle-paeaettyy-14-elokuuta-2023#latest

    Odotan vastaustasi innolla.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Windows 7 antaa tiedon, että kone pitää käynnistää uudelleen kun on tehnyt manuaalisen tarkistuksen päivitykseen.

    Sitten nämä Guard ohjemat eivät aukea, josta voisi tarkistaa torjutut ohjelmat jne.

    Lisää neuvoja? Ja F-Securen sisäinen ilmainen scan ohjelmakaan ei aukea ja auta mitään?

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager

    Hei @Moriz475

    Kiitos vastauksestasi.

    Vaikuttaa siltä, että sinulla on vaikeuksia ohjelman pääkäyttöliittymän kanssa. Oletko kokeillut suorittaa vianmääritystoimenpiteitä, kuten poistamista ja uudelleenasennusta?

    Kuvailemasi perusteella on mahdollista, että ongelmasi liittyy puuttuviin päivityksiin Windows-järjestelmässäsi. Suosittelemme seuraamaan tässä online-artikkelissa https://community.f-secure.com/common-home-en/kb/articles/29651 esitettyjä vaiheita tarkistaaksesi ja asentaaksesi mahdolliset päivitykset.

    Jos ongelma jatkuu tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor
    editoi toukokuu 2023

    Tietoja Windows 7 F-Secure Safe toiminnasta-29-5-2023

    -       Olen kokeillut vianmääritys ohjelmalla, ei löytynyt apua

    -       Olen poistanut Windows 7 vanhan F-Secure Safe ohjelman. Ladannut uuden Windows 10 pääkoneen kautta, mutta ei mitään apua, samat ongelmat pyörivät

    -       Yhdet neuvot ovat olleet: Virukset > Uhat> Deep Guard-Virustorjunta: Poista reaaliaikainen tarkastus käytöstä. Näytä karanteeni. Edelliset eivät edes aukea.

    -       Teidän ilmainen ”Scan” ohjelma käynnistyy etsimään ongelmaa ja mutta lopulta ei löydä edes verkkoa.

    -       Windows 7 pyörii Wifi-verkossa langattomassa verkossa pääkoneessa olevan modeemin kanssa.

    -       Älkää tarjotko mitään ”ladatkaa uusi Windows 10”. Minulla on se jo pääkoneellani-yksi riittää?


    Sieltä on tullut niin monelta ihmiseltä erilaisia neuvoja, mutta ei mikään auta. Parasta olisi, kun soitatte tännepäin ja avaan Windows 7 ja neuvotte ”askel-askeleelta” puhelimesssa mitä pitää tehdä. Minä en ala maksamaan mitään puhelinlaskuja teidän ohjelman ongelmien takia. Koska tuo ohjelma on toiminut tuossa jo vuosia.

    Numeroni on 04xxxxxxxxx

    Mauri

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Miksi lähetätte tällaisia varoistuksia minulle koko ajan, kun kirjaudun Win 10 päätietokoneella Google sinulle?????

    Havaitsimme kirjautumisyrityksen uudesta laitteesta

    Hei Mauri Kaunisto!

    Olemme havainneet kirjautumisyrityksen tilillesi F-Secure ja haluamme varmistaa, että se olit sinä.


    Laite: Windows 10 Chrome 113

    Sijainti: Tuntematon sijainti

    Jos se olit sinä ja tunnistat tämän laitteen, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

    Olemme merkinneet tämän laitteen luotetuksi laitteeksi. Et saa tätä ilmoitusta enää.

    Jos se et ollut sinä, vaihda salasanasi heti.

    Tämä en ollut minä

    Parhain terveisin,

    F-Secure

    Älä vastaa tähän viestiin, koska emme seuraa tähän osoitteeseen saapuvia viestejä.

    Ehdot




Tämä keskustelu on suljettu.