Tilausongelmia

joppek
joppek Viestejä: 2 New Member
editoi lokakuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Yritin vanhan tilauksen umpeutuessa uusia tilausta suoraan My F-Securessa, mutta "Osta nyt"-nappi ei tehnyt mitään. Kokeilin tätä muutamia kertoja pitkin viikkoa, enkä löytänyt My F-Securesta mitään muutakaan kohtaa mistä tilauksen olisi voinut uusia (esim. "Hallitse tilauksiasi"-valikossa ei tällöin näkynyt muuta kuin aktivointikoodin kohta, nyt näkyy myös "Osta tilaus").

Yritin sitten tehdä tilauksen ilman My F-Securea, jolloin sivu tietysti herjasi, että minulla on jo tili tänne. Siispä poistin tilin, tein tilauksen uutena käyttäjänä, mutta samalla sähköpostilla kuin aiemman tilini. Tämä onnistui siihen asti että sain maksettua, ja sain sähköpostiin vahvistukset maksusta ym.

Sähköpostivarmistuksen linkki vei minut My F-Secureen, ja siellä ohjautui sivulle josta olisin voinut ostaa lisää tilausta (olin siis jo ostanut ja maksanut vuoden tilauksen). Kun klikkasin sen pois, niin minulla näkyy nyt vain 14 päivän trial-jakso.

Mitenkäs tämän kanssa kannattaisi edetä?

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • joppek
    joppek Viestejä: 2 New Member

    Jatkona vielä tähän, koitin jo aiemmin kysellä asiaa chatissa, jossa ei ole ollut ketään silloin kun olen itse päässyt asiaa selvittämään, sekä Cleverbridgen asiakaspalvelussa, josta sain standardivastauksen siitä miten voin kirjautua My F-Secureen, mikä ei vastannut yllä olevaan ongelmaan mitenkään.

Tämä keskustelu on suljettu.