Ostin 23.maaliskuuta 2023 F-Secure Total tuoteen. Mistä saan tilauskoodin?

kettu47
kettu47 Viestejä: 3 Observer
editoi lokakuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Pöytäkoneessani oli F-Secure Internet Security ja päättyi huhtikuun alussa 2023. En saanut uutta ohjelmaa rekisteröityä koska olisi pitänyt saada tilauskoodi tilauksen mukana. Vanha ohjelma tuli tilattavaksi koko ajan enkä saanut vanhaa ohjelmaa pois muuten kuin poistamalla kaikki.

Nyt minulla ei ole mitään suojausta. Miten saan uuden päälle ilman tilauskoodia viitenumero: XXXXXXXXX


Edit: PII removed

Hyväksytyt vastaukset

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @kettu47,

    F-Securen tuotteet toimivat My F-Secure-tilin kautta, eli ostamisen jälkeen tulee rekisteröidä My F-Secure-tili tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta. Tällöin tilaus aktivoituu tilille, ja tilausta sekä laitteiden asennuksia voi hallinnoida omien sivujen kautta kirjautumalla sisään.

    Huomaan että sähköpostiosoitteellasi löytyy voimassaoleva tili, josta on suojaus jopa asennettu yhteen laitteeseen. Huomasin tosin että tämä on aktivoitu toisen, myöhemmän tilauksen myötä. Haluatko että ensin tekemäsi tilaus palautetaan tilillesi, vai lisätäänkö tuplatilauksen tilausaika tämän voimassa olevan tilauksen jatkoksi?

  • kettu47
    kettu47 Viestejä: 3 Observer
    editoi huhtikuu 2023 Vastaus ✓

    Haluan että se ensimmäinen tilaus viitenumerolla XXXXXXXXX 74,99 € palautetaan tililleni ja erotus (45,00 € ) edellisen ja uuden tilauksen XXXXXXXXX 119,99 € väliltä, jos näissä tuotteissa ei ole rahanarvoista eroa. Tein uuden tilauksen koska edellämäinittua tuotetta en saanut asennettua. Se johtui varmaankin siitä että edellistä FS Internet securityä ei saanut poistettua sopimuksen umpeuduttua 8.4.23. muuten kuin kaikki nämä FS suojaukset piti poistaa koneelta ja sitten kone oli ilman suojausta. Mutta kun tein uuden tilauksen XXXXXXXXX tänään 14.4. ja sen sain aktivoitua ongelmitta.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓

    Kiitos viestistäsi! Ylimääräinen summa on nyt palautettu.

Vastausvaihtoehdot

  • kettu47
    kettu47 Viestejä: 3 Observer

    Ylimääräinen summa on palautettu, kiitos. Mutta F-secure herjaa edelleen " tilaus voimassa 3 päivää ". Minä olen maksanut tähän mennessä F-Secure Total ohjelmasta 1. kerran 74,99 € ja kun se piti poistaa 2. kerran 119,99 €. =yht 194,98 €. F-Secure palautti minulle 45,00 € + 74,99 € = yht 119,99 €.

    Eikö tästä jäänyt F-Securelle alkuperäinen FS Total myyntihintanne 194,98 - 119,99= 74,99 € ?

    Mitenkä saan FS Totalin nyt aktivoitua?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot