Powerista ostettu F-secure lisenssisertifikaatti ei asennu.

Okey
Okey Viestejä: 4 Observer
editoi lokakuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

29.3.23 ostettu F-secure lisenssisertikaatti ei asennu.

Powerilta vastattiin, ettei tuotetta voi perua.

Minulla näkyy vain kokeilujakso 30 päivää ja maksoin kuitenkin 199 euroa 4 vuoden sopparista, joten haluan nyt perua tilaukseni ja rahani takaisin, koska tuotetta ei onnistu asentamaan ja käyttämään.

Hyväksytyt vastaukset

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,620 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @Okey

    Kiitos vastauksestasi.

    Halusin muistuttaa sinua olemaan jakamatta henkilökohtaisia tietojasi julkisesti tällä foorumilla yksityisyytesi suojaamiseksi. Poistin tiedot puolestasi.

    Koskien ongelmaasi, olen iloinen kuullessani, että olet pystynyt luomaan kokeilutilin onnistuneesti. Kuitenkin näyttää siltä, ettet ole vielä aktivoineet koodia tililläsi. Ei huolta, olen täällä auttamassa!

    Koodin aktivoimiseksi voit seurata tämän linkin ohjeita How to activate or register my new F-Secure subscription using a voucher code on My F-Secure account? - F-Secure Community tai lunastaa koodin My F-Secure -tililläsi, kuten alla ehdotetaan. Jos tarvitset lisäapua, kerro minulle.

    1. Kirjaudu sisään My F-Secure -palveluun Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure
    2. Klikkaa tilausta
    3. Klikkaa "Haluan..." (pudotusvalikko) kohdan "Hallitse tilauksiasi" alla
    4. Klikkaa "Lisää tilauskoodi"
    5. Syötä koodi
    6. Klikkaa "Jatka"

    Kun koodi on hyväksytty, voit asentaa F-Securen ohjelmiston laitteellesi klikkaamalla "Lisää laite" ja seuraamalla näytöllä näkyviä ohjeita.

    Toivottavasti tämä tieto auttaa sinua ja mukavaa päivänjatkoa!

  • Okey
    Okey Viestejä: 4 Observer
    Vastaus ✓

    Hei,

    suuret kiitokset avustasi, nyt onnistui asennus,

    Ja kiitos, kun poistit tietoni näkyvistä.

    Hyvää illan jatkoa ja mukavaa pääsiäistä.


    Yt. Okey

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,620 Community Manager

    Hei @Okey

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Voisin auttaa sinua kyselyssäsi. Voitko antaa lisätietoja tilanteestasi? Haluamme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

    Aluksi voitko kertoa, mihin laitteeseen yrität asentaa F-Secure Totalia? Olisi myös hyödyllistä, jos voisit kertoa käyttöjärjestelmän ja sen version.

    Lisäksi, jos voisit jakaa virheilmoituksen, jonka kohtaat asennusprosessin aikana, se auttaisi meitä ymmärtämään tilanteen paremmin. Voit myös lähettää virheilmoituksen kuvakaappauksen, joka auttaisi meitä palvelemaan sinua tehokkaammin.

    Lopuksi huomasin, että F-Secure Total -tili on saatavana 30 päivän kokeiluversiona. Oletko rekisteröitynyt tilille POWERin kautta eri sähköpostiosoitteella vai saitko koodin? Jos lähetät yksityisviestinä tilisi / tilauksesi tiedot minulle, voin tutkia asiaa puolestasi.

    Ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Olemme täällä auttaaksemme sinua.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!

  • Okey
    Okey Viestejä: 4 Observer
    editoi huhtikuu 2023

    Hei,

    olen rekisteröitynyt s-postisoitteella: bxxxxxxxxx@yahoo.com

    Sain koodin, mutta se ilmoitti, ettei koodi ole voimassa.

    Kysessä on Powerista ostettu HP 14S- F0243NO 14" R5/8/512 tietokone.

    En tiedä kävikö siinä joku kämmi, kun ensin minulle myytiin PC ready to go setup, kun piti olla PC RAEDY/ F-secure 48M 5D. Se tosin heti korjattiin.

    Ja huomattiin kotona, ettei asennu koodilla, jonka saimme ja sitten kun vihdoin pääsin kirjautumaan, niin oli pelkästään tuo kokeiluversio näkyvissä.

    Tässä tilauskoodi, joka saatiin Powerista: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

    Harmittaa tosi paljon, kun nyt mennyt jo viikko, niin mielelläni peruisin koko tilauksen, jos se on mahdollista.

    Mutta, jos ei mahdollista perua, niin jotenkin pitäisi saada homma toimimaan ja joku hyvitys tästä tuotteen toimimattomuudesta.

    Olimme vaimon kanssa ensin ihan innoissamme, kun kaiken piti olla niin helppo tehdä itse kotona... mutta sitten kaikki näytti menevän pieleen...

    Ystävällisin terveisin,

    Bxxxx Kxxxxxx


    Edit: PII removed

  • Okey
    Okey Viestejä: 4 Observer
    editoi huhtikuu 2023



    2



    Etusivu› Finnish Forum (Tukifoorumi)› Tuotteet Kotiin› F-Secure Internet Security

    ×Welcome to the F-Secure Community!

    Get started with the rank 'New Member'.

    Powerista ostettu F-secure lisenssisertifikaatti ei asennu.


    Okey Viestejä: 1 New Member

    maaliskuu 31

    Hei,

    29.3.23 ostettu F-secure lisenssisertikaatti ei asennu.

    Powerilta vastattiin, ettei tuotetta voi perua.

    Minulla näkyy vain kokeilujakso 30 päivää ja maksoin kuitenkin 199 euroa 4 vuoden sopparista, joten haluan nyt perua tilaukseni ja rahani takaisin, koska tuotetta ei onnistu asentamaan ja käyttämään.

    LainausTykkää

    Vastausvaihtoehdot

    • Firmy Viestejä: 665 Community Manager
    • 12:10
    • Hei @Okey
    • Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
    • Voisin auttaa sinua kyselyssäsi. Voitko antaa lisätietoja tilanteestasi? Haluamme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
    • Aluksi voitko kertoa, mihin laitteeseen yrität asentaa F-Secure Totalia? Olisi myös hyödyllistä, jos voisit kertoa käyttöjärjestelmän ja sen version.
    • Lisäksi, jos voisit jakaa virheilmoituksen, jonka kohtaat asennusprosessin aikana, se auttaisi meitä ymmärtämään tilanteen paremmin. Voit myös lähettää virheilmoituksen kuvakaappauksen, joka auttaisi meitä palvelemaan sinua tehokkaammin.
    • Lopuksi huomasin, että F-Secure Total -tili on saatavana 30 päivän kokeiluversiona. Oletko rekisteröitynyt tilille POWERin kautta eri sähköpostiosoitteella vai saitko koodin? Jos lähetät yksityisviestinä tilisi / tilauksesi tiedot minulle, voin tutkia asiaa puolestasi.
    • Ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Olemme täällä auttaaksemme sinua.
    • Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!
    • Oliko tämä vastaus kysymykseesi? Kyllä Ei
    • LainausTykkää
    • Okey Viestejä: 2 New Member
    • 8:53
    • Hei,
    • olen rekisteröitynyt s-postisoitteella: bxxxxxxxxx@yahoo.com
    • Sain koodin, mutta se ilmoitti, ettei koodi ole voimassa.
    • Kysessä on Powerista ostettu HP 14S- F0243NO 14" R5/8/512 tietokone.
    • En tiedä kävikö siinä joku kämmi, kun ensin minulle myytiin PC ready to go setup, kun piti olla PC RAEDY/ F-secure 48M 5D. Se tosin heti korjattiin.
    • Ja huomattiin kotona, ettei asennu koodilla, jonka saimme ja sitten kun vihdoin pääsin kirjautumaan, niin oli pelkästään tuo kokeiluversio näkyvissä.
    • Tässä tilauskoodi, joka saatiin Powerista: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
    • Harmittaa tosi paljon, kun nyt mennyt jo viikko, niin mielelläni peruisin koko tilauksen, jos se on mahdollista.
    • Mutta, jos ei mahdollista perua, niin jotenkin pitäisi saada homma toimimaan ja joku hyvitys tästä tuotteen toimimattomuudesta.
    • Olimme vaimon kanssa ensin ihan innoissamme, kun kaiken piti olla niin helppo tehdä itse kotona... mutta sitten kaikki näytti menevän pieleen...
    • Ystävällisin terveisin,
    • Bxxxx Kxxxxxx


    Edit: PII removed

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot