ID Protection ei toimi

FINCH
FINCH Viestejä: 4 Observer
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure ID Protection

ID Protectioon ei voi kirjautua, onko asialle jo tehty jotain ????

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @FINCH

    Kiitos vastauksestasi.

    Haluan ystävällisesti muistuttaa, että henkilökohtaisten tietojen jakaminen julkisesti tässä foorumilla ei ole suositeltavaa. Suojellaksemme yksityisyyttäsi, olen poistanut henkilökohtaiset tiedot, jotka jaosit edellisessä viestissäsi.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa voit jakaa henkilökohtaiset tietosi turvallisesti.

    Tarkistettuani järjestelmämme en löytänyt F-Secure ID Protection -tilausta, joka olisi rekisteröity sähköpostiosoitteella, jonka annoit. Mainitsit ostaneesi tilauksen sovelluskaupasta etkä omista laskua. Voit löytää laskun tai oston todisteen noudattamalla näiden linkkien ohjeita:

    https://support.apple.com/en-sg/HT204088#:~:text=From%20the%20Account%20menu%20at,Recent%20Purchase%2C%20click%20See%20All.

    https://discussions.apple.com/thread/3833891

    Jos voit jakaa kanssani yksityisesti ostotodisteen, olen mielelläni avuksi asiassasi.

    Koskien yhteydenottoasi tukeen, näen että agenttimme on jo lähettänyt sinulle sähköpostia. Huomioithan, että odotamme vielä vastaustasi. Voit jatkaa kommunikaatiota tuen kanssa sähköpostitse tai jatkaa keskustelua kanssani täällä foorumilla.

    Kiitos yhteistyöstäsi, odotan innolla pian kuulevani sinusta.

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @FINCH

    Kiitos viestistäsi.

    En löytänyt tiliä, joka olisi liitetty siihen sähköpostiosoitteeseen, jota käytit F-Secure-yhteisötunnuksesi rekisteröimiseen. Oletko ehkä rekisteröinyt My F-Secure -tilisi eri sähköpostiosoitteella?

    Lisäksi haluaisin kysyä, mistä ostit F-Secure ID Protection -palvelun? Ostitko sen Google Play -kaupasta, App Storesta vai suoraan F-Securen verkkosivustolta? Oletko käyttänyt aiemmin F-Secure KEY -palvelua?

    Lähetin sinulle yksityisviestin, ja pyydän, että annat minulle lisätietoja ostoksistasi ja sähköpostiosoitteesta, joka on liitetty tilisi kanssa.

    Kiitos yhteistyöstäsi, ja odotan innolla vastaustasi.

    Mukavaa päivänjatkoa!

  • FINCH
    FINCH Viestejä: 4 Observer
    editoi maaliskuu 2023

    Hei,

    Sähköposti jolla olen aktivoinut on

    jxxxxxxxxxxxx@icloud.com

    tai

    exxxxx@gmail.com

    Oston olen tehnyt appstoresta, mutta kuittia minulla ei ole, enkä varmaankaan tämän kokemuksen jälkeen jatka tilausta uudella tilauksella.

    Lähetin asiasta kyselyn myös teidän chattiin ja siellä keskustelu jäi kesken eikä kukaan palannut asiaan. Sähköpostissa sama juttu, sielläkään kysymykseeni ei koskaan vastattu.

    Jxxxxxxxxxxm

    +41 xxxxxxxxxxx

    Rxxxxxx

    1xxxx

    Sxxxxxx


    Edit: PII removed

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot