Palvelun vaihto

Maissi
Maissi Viestejä: 1 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Löytyy Freedome ja Id mitkä haluaisin vaihtaa Totaliin mutta ostaminen ei onnistu. Yleensä tilauksen muuttaminen on helppoa mutta tämä on mahdotonta. Miten pitäisi toimia kun ei itse pysty tätä tekemään?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,638 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @Maissi

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Valitettavasti kuulin, ettet voi ostaa uutta tilausta F-Secure Totaliin, koska sinulla on jo olemassa oleva tili F-Secure ID Protectioniin. Älä kuitenkaan huolehdi, sinulla on muutama vaihtoehto käytettävissä.

    Jos haluat käyttää samaa sähköpostiosoitetta, voit poistaa olemassa olevan tilin. Ennen kuin teet niin, varmista, että viet salasanatietovaraston talteen (vain Windows tai Mac) tai synkronoit sen toiseen laitteeseen, jotta vältät tärkeiden tietojen menettämisen.

    Holvin tietojen vieminen sovelluksesta | ID Protection | Uusimmat | F-Secure User Guides

    Holvin tietojen synkronoiminen muihin laitteisiin | ID Protection | Uusimmat | F-Secure User Guides

    Jos et enää tarvitse My F-Secure -tiliäsi, voit poistaa sen My F-Secure -portaalista seuraavasti:

    1. Kirjaudu sisään My F-Secure -portaaliin https://www.f-secure.com/fi/login
    2. Napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa tili-asetuksia
    3. Valitse "Haluaisin poistaa tilini pysyvästi".

    Toinen vaihtoehto on käyttää eri sähköpostiosoitetta ja ostaa uusi tilaus F-Secure Totaliin.

    Kerrothan minulle, jos sinulla on lisää kysymyksiä tai huolenaiheita. Olen täällä auttamassa!

    Kiitos, kun valitsit F-Securen, ja mukavaa päivänjatkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot