Muutos

Tulija
Tulija Viestejä: 21 Enthusiast
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Minulla oli Safe-tilaus matkapuhelimessani. Tänään ostin vuodeksi eteenpäin F-Secure Internet Securityn, n. 60 euroa. Safe-tilaus piti muuttua Internet Security -tilauksesi. Ei ole muuttunut, siellä on edelleen Safe-tilaus. Muuttuuko nimi automaattisesti vai onko minun tehtävä jotakin?

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Tulija,

    Huomaan että viimeisimmässä tilauksen uusinnassa tuote on nyt F-Secure Internet Security, kun se on aiemmin ollut SAFE.

    Sovelluksen nimi muuttuu laitteissa F-Secure SAFEsta pelkäksi F-Secureksi, ja logo on uuden logomme mukainen.

    Voit tarkistaa puhelimen sovelluskaupasta, onko siellä päivityksiä saatavilla sovellukseen, tai jopa poistaa sovelluksen ja ladata sen uudelleen. Näin sinulla on varmasti viimeisin tuoteversio eli F-Secure (Internet Security).

Vastausvaihtoehdot

  • Tulija
    Tulija Viestejä: 21 Enthusiast

    Hei!

    Toimin niin kuin sinä neuvoit. Poistin vanhan Safe-tilauksen ja latasin uuden Android puhelimille tarkoitetun F-Securen. Nyt näyttää siltä, että kun puhelin on ollut latauksessa, niin automaattinen F-Secure on ladannut peräti 17 kertaa!!! Kuitenkin sovellutuksista on tarkastettu 0 kertaa ja tiedostoja siitäkin 0 kertaa. Kun muutama päivä sitten tein tuon latauksen manuaalisesti, niin siellä oli aivan eri luvut sovellutuksissa ja tiedostoissa! Miksi?

    Olen maksanut F-Securen vuodeksi eteenpäin 60 euroa, 18.3.2023.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager

    Hei @Tulija

    Kiitos kommentistasi.

    Nyt näyttää siltä, että kun puhelin on ollut latauksessa, niin automaattinen F-Secure on ladannut peräti 17 kertaa!!!

    Voisitko antaa meille lisätietoja kommentistasi? Arvostaisimme suuresti, jos voisit jakaa kanssamme kuvankaappauksen auttaaksesi meitä ymmärtämään paremmin kohtaamaasi ongelmaa.

    Kiitos paljon yhteistyöstäsi, odotamme innolla pian kuulevamme sinulta. Hyvää päivänjatkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.