F Secure Total kaatuu kun käynnistän Salasanaholvin Mac

Henriii
Henriii Viestejä: 3 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Hei,

Otin uudistetun F Secure Total palvelun käyttöön Helmikuussa. Käytän myös salasanaholvipalvelua ja VPN palvelua uudessa Total palvelussa. Käytössäni on Mac tietokone M1 sirulla ja käytössäni on viimeisin MacOs, eli 13.2.1.

Olen erittäin tyytyväinen F Secure Total palveluun, mutta valitettavasti tällä hetkellä uuden päivitetyn Totalin käyttö on erittäin ongelmallista. Kun yritän kirjautua Salasanaholviin, niin F secure Total kaatuu joka kerta. Kirjautumisen jälkeen ohjelma vain sulkeutuu, minulle avautuu virhelogi ja sen jälkeen joudun uudelleen käynnistämään Total ohjelman.

Myös VPN palvelu toimii erittäin huonosti päivityksen jälkeen. Käytin ennen VPN Freedome palvelua, joka toimi moitteettomasti ja yhdistyi aina automaattisesti kun käynnistin tietokoneen. Uudessa Total palvelussa VPN yhdistyy erittäin huonosti, välillä se ei saa ollenkaan yhteyttä ja silloin kun se saa yhteyden niin yhteyden päälle saaminen kestää todella pitkään (noin 10 sekuntia entisen 1-2 sekuntin sijaan).

Mitään yllä kuvattuja ongelmia ei ole havaittavissa iOS eikä iPadOS, missä käytän myös uutta F Secure Total palvelua.

Olen jo tehnyt seuraavat korjaavat toimenpiteet:

  1. Tarkistanut MacOs version (ajantasalla ja uusin päivitys käytössä)
  2. Olen asentanut uudelleen F Secure Total, joka ratkaisu VPN ongelman mutta ei Salasanaholvi ongelmaa
  3. Olen varmistanut myös sen, että F-Secure Total on päivitetty ja ajantasalla

Mikä ratkaisuksi ongelmiin?

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Henriii
    Henriii Viestejä: 3 New Member

    Moikka,

    Kokeilin ja ei ratkaissut ongelmaa. Eli edelleen kaatuu kun kirjaudun salasanaholviin.

    Eli kirjautumisen jälkeen F-Secure Total kaatuu, hetken päästä avautuu ongelmaraportti ja ongelmaraportin sulkemisen jälkeen Total avautuu uudelleen.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @Henriii

    Kiitos vastauksestasi.

    Voitko vahvistaa, esiintyykö ongelma edelleen? Haluan vain tarkistaa, pyytääkö Salasanavahti edelleen luomaan uuden pääsalasanan tai luomaan uuden synkronointikoodin asennuksenpoistotyökalun käytön jälkeen, vai pyytääkö se kirjautumaan sisään pääsalasanalla. Arvostaisin vastaustasi suuresti. Kiitos ja ihanaa päivänjatkoa!

  • Henriii
    Henriii Viestejä: 3 New Member

    Moi,

    Ongelma tapahtuu edelleen, eli kun yritän kirjautua Salasanaholviin Mac F-Secure Total Appissa. Kirjautuminen ei onnistu ollenkaan Salasanaholviin, kun kirjaudun pääsalasanalla, niin Total kaatuu joka kerta.

    Salasanaholvi toimii moitteetta muilla laitteillani (Tabletti, iPhone).

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @Henriii

    Kiitos vastauksestasi.

    Pahoittelen mahdollista aiheuttamaani hämmennystä, mutta auttaakseni sinua, kysyisin seuraavaa: käytitkö poisto-ohjelmaa poistaaksesi sovelluksen Macistasi, ja jos kyllä, pyysikö se sinua luomaan uuden pääsalasanan tai synkronointikoodin, vai kysyikö se kirjautumistietojasi, joilla kirjaudut sisään?

    Kiitos, ja kerrohan, jos voin auttaa sinua vielä jollain tavalla.

Tämä keskustelu on suljettu.