Miten muunnan tilauskoodin käyttöajaksi?

User_31299
User_31299 Viestejä: 1 Observer
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Terve!

Minulla on vanha Freedome VPN -tilaus 3 laitteelle voimassa 5.5. asti. Ostin uuden 3 laitteen 13 kk tilauksen. Ohjeen https://community.f-secure.com/freedome-fi/kb/articles/29263 mukaan voit muuntaa tilauskoodin käyttöajaksi seuraavasti: "Avaa FREEDOME VPN -sovellus. Valitse Tilaus > Kirjaudu." Minulla on MacOS, iPadOS ja Android appit, mutta missään niissä ei näy Tilaus kohdassa Kirjaudu-vaihtoehtoa. Mitä teen väärin?

terv

olli

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @User_31299 @Eki49

    Haluamme ilmoittaa, että olemme lanseeranneet uuden järjestelmän F-Secure Freedome VPN:lle, joka on suunniteltu helpottamaan käyttäjien lisenssien hallintaa. Uusi järjestelmä nimeltä My F-Secure, mahdollistaa käyttäjien tilauksen uusimisen, lisenssien ostamisen, tilauksen päivittämisen sekä tietojen katselun siitä, mihin laitteisiin sovellus on asennettu. Lisäksi käyttäjät voivat vapauttaa lisenssejä suoraan omasta tilistään.

    Jos haluat oppia lisää, kutsutaan sinut tutustumaan yksityiskohtaisiin tietoihimme täällä: https://community.f-secure.com/vpn-fi/kb/articles/29263-f-secure-freedome-vpn-tilaukset-edellyttaevaet-my-f-secure-tiliae

    Jos sinulla on jo tilauskoodi, voit lunastaa sen suoraan tililtäsi muuntaaksesi sen käyttöajaksi. Ja jos sinulla ei ole vielä tiliä, voit luoda kokeilutilin ja käyttää niitä kirjautumistietoja tilauksesi aktivoimiseksi sovelluksessa.

    Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme aina iloisia auttaa!

    Kiitos vielä kerran kommentistasi, toivomme sinulle ihanaa päivää.

Vastausvaihtoehdot

  • Eki49
    Eki49 Viestejä: 2 Observer

    Minulla sama ongelma. Kun valitsee Tilaus-täpän, ja yrittää kirjautua sisään, pomppaa esiin ikkuna, jossa pitää valita kauppa, mistä on Freedomen ostanut. Verkkokauppa, josta ostin tuotteen halavalla, ei ole vaihtoehdoissa, joten en pääse kirjautumaan sisään.

    Alkaa mennä usko F-Secureen luotettavana toimijana, ja bisnes lienee päällimmäisenä, ei toimiva tuote ???

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot