Ubisoft Connect ei toimi Freedomen kanssa

Samster
Samster Viestejä: 3 Observer
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Ongelma alkanut suunnilleen viime jouluna. Connect asennettu uudelleen pariin otteeseen, sisäänkirjautumista joutuu tekemään monta kertaa ja Cloud sync ei toimi ollenkaan. Kun Freedomen kytkee pois päältä, toimii, kuin rasvattu.

Olen käynyt Freedomen asetuksista ohituksen kytkemässä päälle Ubisoft Connectin kohdilta, tällä ei vaikutusta. Ei sinänsä iso ongelma, mutta Freedome toimii esim. Steamin ja EA apin kanssa ongelmitta. Onko tähän jotain korjausta? itse en sellaista löytänyt. Dnaflush ja muutamia muita komentoja olen kokeillut komentokehoitteen kautta.

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,607 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @Samster

    Tervetuloa F-Secure-yhteisösivulle. Kiitos viestistäsi.

    Voitko avata enemmän ongelmaa? Millä laitteella sinulla on tämä ongelma? Mikä on käyttöjärjestelmän versio, joka on käynnissä kyseisellä laitteella? Mihin sijaintiin olet yhteydessä? Oletko yrittänyt vaihtaa sijaintia ja verkkoyhteyttä, kuten jos olet yhteydessä WiFin kautta, yhdistä se puhelimesi kautta käytettävään hotspotiin? Onko ongelma ilmennyt vain Ubisoft Connectin ja iCloud-synkronoinnin kanssa?

    Suosittelemme tarkistamaan päivitykset Applen laitteellesi ja asentamaan viimeisimmän saatavilla olevan päivityksen. Yritä myös vaihtaa VPN-protokolla ja tarkista ongelma. Voit käydä tässä linkissä vaihtaaksesi VPN-protokollan https://help.f-secure.com/product.html#home/total-windows/latest/fi/task_CB98BC370667418A8326A7B5BF2D6E94-latest-fi

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot