Hoitaisitko tämän tilauksen kuntoon?

ottotalvio
ottotalvio Viestejä: 4 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

No niin,

VPN-tilaus uusittu, ja teidän "portaali" (jossa ei ole mitään ja joka ei edelleenkään toimi millään lailla) ilmoittaa, että näin on, "Your subscription is renewed", mutta tietenkään teidän appi tässä tietokoneella ei hyväksy sitä. Jokaisesta yrityksestä kirjautua kilahtaa kyllä meiliin ilmoitus, kiitos siitä, niitä on siellä nyt kymmeniä.

Tässä seuraava kohta asialistalla: hoitakaa tämä mun tilaus kuntoon, tai palauttakaa rahat ja siirryn käyttämään sellaista palvelua, joka ei imaise minua tähän teidän loputtomaan toimimattomien palveluiden, "portaalien" ja verkkosivujen kierteeseen.

Jos teillä siellä on joku näkemys siitä miksi tällaista tuotetta myydään, jota ei pääse käyttämään, niin kuullisin mielelläni sen.

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager
    editoi maaliskuu 2023 Vastaus ✓

    Hei @ottotalvio

    Tervetuloa F-Secure-yhteisösivulle. Kiitos viestistäsi.

    Pahoittelemme viivettä.

    On hienoa kuulla, että ongelma on ratkaistu.

    Syy, miksi et voi aktivoida tilausta, johtuu siitä, että sinulla on vanhentunut F-Secure Total -tili ja olet ostanut uuden tilauksen F-Secure Freedome VPN: lle. Siksi uuden ostoksen aktivointi edellyttää vanhentuneen tilin poistamista. Tilin poistamiseksi tee seuraavaa:

    1. Kirjaudu sisään My F-Secure -portaaliin Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure
    2. Napsauta "Tilin asetukset" -valikkoa oikeassa yläkulmassa.
    3. Valitse "Haluaisin poistaa tilini pysyvästi".

    Kun tilisi on poistettu, voit luoda uuden F-Secure Freedome VPN -tilin.

    Kerro, jos tarvitset lisäapua.

    Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Vastausvaihtoehdot

  • ottotalvio
    ottotalvio Viestejä: 4 New Member

    Tähän siis tarkennuksena, että koneen Freedome-appi kieltäytyy hyväksymästä, että tilaus on uusittu ja näin tilausta ei saa aktivoitua.

    Miten hyvä luoja tämän erikoispalvelun saa aktivoitua?

  • ottotalvio
    ottotalvio Viestejä: 4 New Member

    Liioittelin muuten aikaisemmin sen verran, että mun meilissä on teiltä "kymmenien" viestien sijaan vain 16 meiliä otsikolla "Havaitsimme kirjautumisyrityksen uudesta laitteesta". Niissä jokaisessa luvataan, että "et saa tätä ilmoitusta enää".

    Luulisi, että nää atk-hommat olisi teillä paremmin handussa.

    Teidän tuote, siis itse VPN-palvelu, toimii mun kokemuksen mukaan ihan hyvin ja siksi valitsin sen jälleen kerran, mutta nyt todella näyttää siltä, että mikään muu ei toimi. Ja en ole kiinnostunut tämän forumin jäsenyydestä, enkä halua sellaista palvelua, jossa joudun koko ajan olemaan täällä ruikuttamassa, kun palvelu, josta olen maksanut teille ei osoita edes etäisiä toimimisen merkkejä.

  • ottotalvio
    ottotalvio Viestejä: 4 New Member

    Keskusteltuani asiantuntevan intialaismiehen kanssa 20 minuuttia, ongelma ratkesi, tuosta vain! Helppoa kuin heinänteko!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot