Miulla on 7 lisenssiä Total, joista muka osa on vanhentunut.

EskoS
EskoS Viestejä: 2 New Member
editoi elokuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Minulla on 7 Total-lisenssiä ja niiden pitää olla voimassa 2024 vuden puolelle.

Nyt tuntuu tulevan uusimistarpeita kummallisesti ja F-secure väittää joidenkin osien vanhentuneen. Kattia kanssa. Mikään tilauksen osa ei ole vanhentunut mistään 7 lisenssistä.

Mitähän minun pitää tehdä? Saanko rahat takaisin toimimattomuuden vuoksi?

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @EskoS,

    Millä laitteella (tietokone vai mobiili) ilmoitus tilauksen vanhenemisesta tulee? Ja onko se nimenomaan FREEDOME joka näin ilmoittaa, vai SAFE tai ID PROTECTION?

    Tarkistin että tilauksesi tosiaan on voimassa ja ainakin SAFE-lisenssit ovat yhteydessä palvelimeemme. Joskus kyse on teknisestä häiriöstä jolloin lisenssi on uudelleenaktivoitava kyseisellä laitteella kirjautumalla sovellukseen uudelleen sisään.

Vastausvaihtoehdot

  • EskoS
    EskoS Viestejä: 2 New Member

    Tietokone se on ja nimetty Esko2:ksi. FREEDOME ensin ilmoitti tilauksen vanhentuneen, sitten SAFE ilmoitti samoin ja samalla koneella tilauksen vanhentuneen.

    Eilen iltamyöhällä tuli koneeseeni Esko2 ilmoitus, että poistetaan sopimattomia ohjelmia. Sitten kas kummaa SAFEn saattoi asentaa toimimaan ja ilmoitus vanhentuneesta tilauksesta jäi pois. Minun piti kuitenkin liittää SAFE Edgeen laajennukseksi. Piti siis toimia kuten uuden SAFE:n normaalissa asentamisessa sen liittämiseksi selaimeen. SAFEn kohta tuntuu olevan kunnossa.

    FREEDOMEn kohta ei ole tullut kuntoon. Koneeni ilmoittaa minulla olevan vielä yhden lisenssin jäljellä. Yritin juuri asentaa sen. Asennus meni loppuun asti, mutta uusi asennus ilmoittaa edelleen , että tilauksesi (FREEDOME) on vanhentunut.

    En vielä ole kokeillut FREEDOMEn poistamista kokonaan koneeltani ja sitten asentamista uudelleen.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot