Windows 7 avautuu verkossa Freedome VPN päällä ilmoittaen sen heti virheenä

Moriz475
Moriz475 Viestejä: 84 Contributor
editoi heinäkuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Minulla on kolmella laitella F Secure SAFE ja Freedom VPN

 

Windows 7 on esiasetettu niin toimii langattomassa FiFi-verkossa, että tietokonetta avatessa päällä on Freedom VPN Conection13 Internet yhteys, joka haluaa sulkea heti tietokoneen ilmoittaen ongelmaa SAFE ohjelmassa?

F Secure ilmoittaa, että tietokoneessa on ongelma ja pyytää sulkemaan tietokoneen.

 

Asetus pitäisi saada niin, että avatessa yhteys olisi vain tavallinen verkko 10bf8a päällä. Silloin tietokone ei ilmoittasi mitään ongelmaa. Ja minä voisin itse valita sitten verkon oletusarvoksi Freedon VPN Conection 13 päälle, kun haluan surffailla turvallisesti verkossa?

Hyväksytty vastaus

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor
    Vastaus ✓

    Hei Benjamin,

    Minulla on tasan tarkkaan Windows 10 samat ohjelmat, kuin Windows 7, mutta ei tämä mainitsemani asia Win 10:ssä ole harmaana. Windows 7 käytän vain Wifi verkolla. Windows 10 toimii kaapeliverkossa johon on liitetty myös langaton ominaisuus toimimaan, jota sanotaan ns, Hybridi kaistaksi, jolla saadaan 1000 Mt nopeus jopa, kun vain maksaa. Mulla nyt 100 Megaa

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @Moriz475 !

    Tarkista FREEDOME:n asetuksista että Freedome ottaa suojauksen automaattisesti käyttöön, kun se käynnistyy -laatikko ei ole ruksattuna ja käynnistä kone uudelleen.

    Silloin sinä pystyt itse aktivoimaan VPN-yhteyden sen jälkeen että tavallinen verkkoyhteys on jo muodostunut.

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Hei Benjamin,

    Ongelma ei poistunut kokonaan Windows 7:sta. Vaikka otin ”täpän/ruksin pois kohdasta ”Freedom käynnistyy automaattisesti, kun käynnistät tietokoneen”.

    Seuraavasta ominaisuudesta täytyy saada myös toiminto pois ”Freedom ottaa suojauksen automaattisesti, kun se käynnistyy”? Tämä antaa vielä sen virheilmoituksen ”SAFE on huomannut ohjelmassa vielä virheen ja se on käynnistettävä uudelleen 5- 10- 15 jne. kuluttua, jatkuu Oravan pyöränä maiilman tappiin ”. Edellinen ei poistu/en voi poistaa, koska se valinta on HARMAANA?

    Haluan sen toimimaan siten, että kun tietokone on auki ja minä painan Freedome ikonia, niin minä voin itse valita Freedome käynnistyksen ja suojauksen manuaalisesti ja mihin maahan haluan sen asentaa?

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @Moriz475 !

    Kyse oli ilmeisesti jostakin laajemmasta Windows-ongelmasta, huomasin että olet ollut tukeemme yhteydessä ja uudelleenasennus on auttanut Windows-ongelman korjauksen jälkeen.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot