F-Secure tilin rekisteröiminen

Valinnat
Jenni22
Jenni22 Viestejä: 2 New Member
editoi kesäkuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Tilasin Safen 24kk 7 laitteelle mutta olen juuttunut tilauksen aktivointiin. Ilmoittaa että on aktivoitu ja kirjaudu mutta en pääse laittamaan asetuksia omaani tai muiden laitteisiin.

Olen aktivoinut tilaukseni puhelimen kautta ja se kait on nyt syynä etten pääse eteenpäin? En tiedä onko teillä jossain mainittu asiasta, mutta jos syy on se että olen puhelimen kautta aktivoinut ja siksi en pääse eteenpäin olisi hyvä asiasta mainita. Teen paljon asioita puhelimitse ja koneella käyn todella harvoin.

Minulla on nyt ostettuna kk pituinen Safe itselleni kun en varsinaiseen tilaukseeni pääse ja pakko olla jokin suoja puhelimessa. Tämäkin kahdessa eri erässä tehty kun ensin luulin että pääsin varsinaiseen tilaukseeni. Kun huomasin sen poistin tilin ja koitin taas päästä varsinaiseen tilaukseeni mutta ei ,pakko oli ottaa tuo pätkätilaus. Toivon että huomioidaan että olen nyt joutunut niin sanotusti ostamaan saman tuotteen kun en siihen varsinaiseen tilaukeeni pääsen.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 502 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Jenni22 !

    Jos olet luonut tilin tilausvahvistus-sähköpostin kautta, ja kirjautunut sisään My F-Secureen, niin sen ei kuuluisi vaikuttaa millä laitteella sen tekee. Mutta koska mobiililaitteisiin saa tilauksen tehtyä myös suoraan sovelluskaupasta, jolloin se ei ole samalla tavalla monialusta-tilaus, niin mobiililla menee helpommin jotakin pieleen.

    Suosittelen että avaat tilausvahvistuksen sähköpostisssa, painat Luo My F-Secure-tili -nappia, ja valitset oikeasta yläkulmasta kirjatumisvaihtoehdon. Jos sinulla on mahdollista tehdä se tietokoneella niin parempi niin.

    Mitä tuohon kuukauden tilaukseen tulee niin meillähän ei sellaisia ole maksullisina. Voiko se olla sellainen aiemmin mainittu sovelluskauppa-tilaus? Jos on, niin suosittelen olemaan tukeemme yhteydessä suoraan jotta saamme rahanpalautuksen suoritettua tarpeen tullen:

    Chat: https://www.f-secure.com/fi/home/support/contact

    Puhelin: +358 (0) 9 4245 4493

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot