Tilasin Totalin 4:lle asentuu 3:lle

Filemon
Filemon Viestejä: 2 New Member
editoi kesäkuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Tilasin ja maksoin eilen 1.12. Totalin neljälle laitteelleni. Kolmelle asennus onnistui, iMacille (macOS High Sierra, versio 10.13.6) Safe-osio ei suostunut asentumaan, koska käyttöjärjestelmä liian vanha eikä uudempaa käyttöjärjestelmää tälle laitteelle pysty asentamaan menettämättä koneen toimintakykyä, muiden paketin osien asennus olisi onnistunut. Aiemmin käytössäni oli Elisan samansisältöinen Turvapaketti, joka toimi. Nyt siis yksi lisenssi on turha, koska se ei asennu täydellisenä koneelle ( Safe on haluamani ominaisuus). Eli pitäisi varmaan muuttaa tilaus kolmelle laitteelle ja saada palautusta liikaa maksamastani vai olisiko F-Securella tarjota vanhempaa, omalle iMacilleni sopivaa, versiota Safesta?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Filemon !

    Sinulla näyttäisi olevan sekä FREEDOME että ID PROTECTION asennettu neljälle laitteelle, joten jos laskemme laitemäärää kolmeen niin kyseiset ohjelmat lakkavat toimimasta yhdessä laitteessa. Jos se ei haittaa, niin suosittelen että käy itse vapauttamassa yhden laitteen molempien osalta My F-Secure-portaalista ennen muutosta jotta se vapauttaminen ei ole satunnaista.

    Se ei valitettavasti ole mahdollista saada vanhempaa versiota ohjelmasta käytöstä mutta voimme toki kompensoida laitemäärämuutosta lisäämällä aikaa tai selvittämällä mahdollista palautusta.

    Mikäli haluat tehdä muutoksen niin voit joko vastata tähän keskusteluun, jolloin siinä luultavasti kestää hieman kauemmin, tai olla suoraan tukeemme yhteydessä:

    Chat: https://www.f-secure.com/fi/home/support/contact

    Puhelin: +358 (0) 9 4245 4493

Vastausvaihtoehdot

  • Filemon
    Filemon Viestejä: 2 New Member

    Koska chat-tukenne ei edelleenkään toimi, niin on tyydyttävä tähän hitaampaan tapaan.

    Olen nyt vapauttanut iMacista ne siihen asentuneet kaksi paketin osalisenssiä (Freedom VPN ja ID Protection).

    Ostamastani F-Secure TOTAL 5 paketista on nyt siis käytössä kolme ja loput kaksi ovat minulle tarpeettomia, koska minun on puuttuvan kokonaistietoturvan takia poistettava iMacini verkosta.

    Näin ollen, koska ostamani F-Secure TOTAL 5 paketti itsestäni johtumattomista syistä oli liian suuri, pyydän muuttamaan tilaukseni tilaukseksi kolmelle laitteelle ja palauttamaan liikaa maksamani osuus tai vaihtoehtoisesti pidentämällä tilausaikaa vastaavalla summalla.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @Filemon,

    Pahoittelut vastauksen viivästymisestä! Muutin tilauksestasi nyt kaksi ylimääräistä lisenssiä kolmeksi kuukaudeksi tilausaikaa, eli tilauksesi on nyt voimassa 3 laitteelle mutta tilausaikaa on pidennetty 3kk.

    Mukavaa joulun odotusta!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot