Tilauksen uusiminen jumissa

Koivari
Koivari Viestejä: 2 New Member
editoi toukokuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Minulla on sellainen tilanne, että tilauksen uusiminen tuotekoodilla ei onnistu. Uskon asian liittyvän epäonnistuneisiin korttiveloituksiin, jolloin tilini uusiminen on jonkinlaisessa limbossa. Saisiko sen jotenkin nollattua niin, että saan tilaukseni uusittua ostamallani tuotetunnuksella?

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Rle
    Rle Viestejä: 1 Observer

    Yritin päivittäää SAfe tilaukseni total tilaukseksi BF kamppanjahinnoilla mutta kun selvisi, että minulla on jo olemassa s-posti fsecurella niin hinta nousi normaaliksi. Jouduin keskeutämään tilauksen. Ja olen nyt tilassa, jossa minulla on tilausvahvistus s-postissa ostosta mitä ei ikinä tapahtunut. Surkea esitys! jos tämä ei selviä niin tietoturvaohjelmisto menee vaihtoon.

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @Rle !

    Mainitsemasi tarjous koski ainoastaan ensimmäistä ostosta tilinluonnin yhteydessä. Eli hinta nousi normaaliksi koska se ei koskenut päivityksiä/uusimisia.

    Keskeytetty maksu My F-Secure-portaalissa johtaa siihen että saa sähköpostiin viestin jonka kautta maksun saa suoritettua haluttaessa. Sitä ei toki missään nimessä ole pakko maksaa jos ei halua uusia tai päivittää tilausta. Mutta jos haluaa, niin viestistä voi painaa Muuta maksutapaa -painiketta niin että saa halutun maksutavan valittua.

    Mikäli niitä keskeneräisiä maksutapahtumia on monta niin se saatta jumittaa uusimista niin ettei se liiku mihinkään, jolloin suosittelen olemaan tukeemme yhteydessä:

    Chat: https://www.f-secure.com/fi/home/support/contact

    Puhelin: +358 (0) 9 4245 4493

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot