Miksi en pysty kirjautumaan freedomen uutta tilausta varten vaikka olen luonut tunnukset?

Inki
    Inki Viestejä: 3 New Member
    editoi April 2023 kohteessa VPN-yksityisyys

Miksi en pysty kirjautumaan freedomen uutta tilausta varten vaikka olen luonut tunnukset? 

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!

Hyväksytty vastaus

• F-Secure_Patrick
      F-Secure_Patrick Viestejä: 552 Moderator
      Vastaus ✓

Hei @Inki !

Selvitin hieman tilannetta, ja vaikuttaisi siltä että olet luonut SAFE-tuotteen koejaksotilin FREEDOME-tilin sijaan.

Lähetin sinulle sähköpostia jotta saisimme asian hoidettua näppärästi.

Vastausvaihtoehdot

• Pirkkala1942
      Pirkkala1942 Viestejä: 1 Observer

Kaikki hyvin F-secure tietokoneella ha puhelimessa

• F-Secure_Patrick
      F-Secure_Patrick Viestejä: 552 Moderator

Hei @Inki !

Jos olet luonut tilin, ja aktivoinut tilausjakson My F-Secure-portaalin kautta, niin riittää että kirjaudut uudelleen itse FREEDOME-ohjelmaan:

1. Avaa FREEDOME
      2. Mene valikon kautta kohtaan Asetukset ja kirjaudu ulos
      3. Siirry taas valikon kautta kohtaan Tilaus ja valitse Aktivoi tilaus ja Kirjaudu sisään

Tietyissä laitteissa (mm. iPhone & iPad) Tilaus-sivulla pääsee suoraan kirjautumaan.

Tämän tunnistautumisen jälkeen ohjelma/sovellus on liitetty tilaukseen ja käyttöä voi jatkaa tavallisesti!

• Inki
      Inki Viestejä: 3 New Member

Ongelma ei korjaannu.

Tämä keskustelu on suljettu.

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!