Päivitin Safen Totaliin, freedomen asennus (?)

ANNIKKI
ANNIKKI Viestejä: 6 New Member

Käytössä iPad, jossa on ollut asennettuna Safe ja joskus aiemminkin ollut myös freedome. Ostin siis päivityksen Safesta Totaliin FSecurelta (3 Freedome-lisenssiä vapaana, asennus parille muullekin laitteelle)

Kun aloitan asennusta iPadille, tulee kehotus asentaa se Appstoresta. Kun klikkaan Freedomen pilvikuvaketta, tulee ensimmäisenä näkyviin 5 pv ilmainen kokeilujakso, joka päättyisi tod.näk. juuri, kun olen jossakin matkalla, ja joutuisin asentamaan varsinaisen jakson enkä haluaisi reissussa säätää.

Sama tilanne on joskus ollut aiemminkin ja kokeilujakson jälkeen tuli jotain sotkua.

Voiko tuon ilmaisen kokeilujakson jotenkin ohittaa? Appstore ei näytä mitään muita asennusvaihtoehtoja. Tai onko jokin muu tapa?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @ANNIKKI !

    FREEDOME:n käyttöönotto alkaa aina kokeilujaksolla, mutta sen saa toki liitettyä TOTAL-tilaukseen milloin vain:

    1. Avaa FREEDOME -sovellus
    2. Paina vasemman yläkulman valikkonäppäintä ja sen jälkeen Tilaus
    3. Valitse sivun alin valinta Onko sinulla käyttäjänimi ja salasana?
    4. Valitse tiliksi F-Secure
    5. Kirjaudu sisään My F-Secure -tunnuksilla
    6. Nimeä laite, paina Jatka ja sitten OK
    7. Laite on liitetty tilaukseen

    Jos tämä ei onnistu, tai kohta 3. ei löydy, niin kannattaa tarkistaa jos Asetukset -sivulta löytyy Kirjaudu ulos -valinta. Uloskirjautumisen jälkeen yllämainittu toimenpide kuuluisi onnistua hyvin!

    Jos FREEDOME on aiemmin tilattu App Storesta suoraan niin kyseessä voi olla heidän asettama karenssiaika, jolloin saattaa joutua odottamaan 3-7 päivää että aktivointi toisella tapaa onnistuu.

Vastausvaihtoehdot

  • ANNIKKI
    ANNIKKI Viestejä: 6 New Member

    Minulla on siis FSecuren kautta Total (sis. Freedomen) tilattu ja maksettu. Kun yritän ottaa lisenssiä käyttöön iPadissa, tulee ilmoitus, että pitää tilata sovelluskaupasta ja kun sitä klikkaan tulee se 5 pv kokeilu. Juuri sitä en halua, koska olen jo Freedome- Totalin maksanut, vaan haluan lisenssin heti voimaan, koska viimeksi samanlaisesta tilanteesta tuli silkkaa sekoilua.

  • ANNIKKI
    ANNIKKI Viestejä: 6 New Member

    Kiitos kommenteista, olin yhteydessä asiakastukeen ja sain ongelman ratkaistua. En osaa sitä tähän eritellä.

Hinnoittelu ja tuotetiedot