ID Protection Total-paketissa.... monta ongelmaa tällä hetkellä

Khannkor
Khannkor Viestejä: 4 New Member
editoi toukokuu 2023 kohteessa F-Secure ID Protection

Nyt on jotain kyllä todella paljon sekaisin ID Protectionin kanssa. Mitä pitäisi tai voisi tehdä asian korjaamiseksi.

Eli kumppanillani on ollut Key, sittemmin ID Protection -tilaus nimissään ja salasanat (noin 150) siellä tallennettuna ja minulla myös käytössä.

Nyt sitten otin 2v Total-tilauksen käyttöön, Safe ja Freedome-asennukset onnistuivat hyvin kummallakin mutta ID on nyt jotenkin solmussa. On yritetty saada hänen Android-laitteesta synkattua salasanoja joko minun Androidiin tai läppärille - se ei onnistu. No hän päivitti läppärillään olevan Keyn ensin ID Protectioniksi, ja siellä oli joukko joskus tallennettuja salasanoja - niin tuo läppärillä oleva ID ei suostu synkkaamaan hänen kännykästään ajantasalla olevia salasanoja, ja lisäksi nyt kaikki laitteet ovat koko aika alkaneet tuota pääsalasanaa kyselemään.

Teimme kuitenkin hänen läppäriltään salasanoista tuon jossain ketjussa ohjeistetun fsv-filen ja minulla omalla läppärillä ihan uusi ID Protection asennus ja siinä oma salasanani - no nuo fsv-filen salasanat kyllä sai läppärille siirtymään, mutta kyselee koko aika nyt JOTAIN pääsalasanaa ja siihen ei kelpaa minun eikä hänen salasana. Ja edelleenkään millekään laitteelle ei tuota viimaisintä versiota (joka on hänellä nyt siis puhelimessa ja padillä) saa synkattua + se pääsalasanakysely tulee koko aika.

Ja jottei olisi liian helppoa, asensin omaan puhelimeen ID:n ihan uutena asennuksena ja sittten kuitenkaan se ei suostu keskustelemaan omalla läppärilläni olevan ID:n kanssa (jossa on ne iankaikkisen vanhat salasanat sieltä fsv-filestä).

On nyt HIEMAN pelko että tämä kaikki kohta tuhoaa nuo hänen puhelimessa ja padillä olevat ajankohtaiset salasanat, ja ne olisi saatava talteen ja käyttöön -onko ainoa vaihtoehto että minä poistan läppärltä ja puhelimesta asennukset - asennan läppärille uuden ID:n ja sitten tallentaa manuaalisesti yksitellen ne noin 150 salasanaa sinne, jonka jälkeen yrittää synkronoida puhelimeen, ja sitten hänen laitteilleen??? Tällä asialla olis hieman etten sanoisi kiire tässä :)

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Tervehdys @Khannkor


    Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Hienoa että tuo lopulta selvisi ja salasanat saatiin synkattua laitteiden kanssa kuten kuuluu. Mikäli ongelmia ilmenee jatkossa, suosittelen soittamaan meille ma-pe 8-18 välillä niin saamme autettua nopeasti!

Vastausvaihtoehdot

  • Khannkor
    Khannkor Viestejä: 4 New Member

    Asia selvisi... kahden henkilön kahden tilauksen tiedot "hieman" solmussa.. Mutta yhdessä saatiin lopulta selvitettyä, ei mennyt kuin jokunen tunti.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot