Ongelma Freedome VPN:n kanssa

KdS
KdS Viestejä: 1 New Member
editoi helmikuu 2022 kohteessa F-Secure VPN

Ostin joulukuussa F-Securen VPN-yhteyden Google Playsta. Kyseessä on vuosittain uusiutuva tilaus. Yhteys toimi hyvin sekä puhelimessa että tietokoneessa, josta yhdistin TV-ruudulle.

Tämän vuoden puolella yhteys toimii edelleen puhelimessani. Sen sijaan tietokoneessa kuvake väittää, ettei tilaukseni ole enää voimassa. Mikä neuvoksi?

Olemme yrittäneet poistaa ohjelman ja ladata uudelleen, mutta ongelma säilyy.

Kiitos etukäteen kaikesta avusta,

Katja de Sadeleer

Viestejä yhteensä

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @KdS !

    Google Play -kaupasta ostetut tilaukset ovat liitetty Google-tiliin ja toimivat ainoastaan muissa Android-laitteissa jossa kyseinen tili on käytössä.

    Mikäli haluaa käyttää FREEDOME-VPN:ää esimerkiksi Windows PC:llä, niin se vaatii joko multi-platform -lisenssin tai TOTAL-tilauksen. Multi-platform -lisenssi on yleislisenssi joka toimii jokaisella yhteensopivalla laitteella ja sen voi ostaa joko meiltä suoraan tai jälleenmyyjältä.

    Voiko se olla että tämä kyseinen tietokone on ollut liitetty sittemin erääntyneeseen tilaukseen?

    EDIT: Siirretty FREEDOME-osioon

  • Mise2
    Mise2 Viestejä: 1 New Member

    Hei, minulla on lähes vastaava ongelma. Olen siis aiemmin ostanut tilauksen pc:llä ja saman tilauksen koodilla ottanut sen käyttöön myös puhelimeen. Ohjelma ilmoitti tilauksen loppumisesta ja pyysi uusimaan, joten uusin sen siitä suoraan puhelimesta klikkaillen. Nyt minulla toimii puhelimessa freedome, mutta pc:llä tilaus ei ymmärrä, että tilaus on uusittu.

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @Mise2 !

    Pahoittelut pitkään kestäneestä vastauksesta.

    Mikäli tilauksen uusii puhelimen kautta niin se ohjaa sovelluskauppaan, jolloin myös tilaus kytkeytyy sovelluskauppaan. Silloin se toimii ainoastaan kyseisen kaupan tiliin liitetyissä laitteissa.

    Sen pystyy tarkistamaan Play Kaupan tai App Storen tilaus-osiosta, riippuen laitteesta.

    Laitoin sinulle myös sähköpostia, niin pääsemme helpommin selvittämään ratkaisua.

Hinnoittelu ja tuotetiedot