OLen tilannut päivitykset 2 kännykkään

leasavolainen
leasavolainen Viestejä: 3 New Member

Entinen on voimassa n. 3-4 vrk

Secure lupasi ottaa yhteyttä, sitten kun on aika ladata ja maksaa.

N. 1 kk sitten minuun otti yhteyttä ja ehkä latasi koneelleni haittaohjelman ehkä useamman sanoi että on suomalaien uusi ohjelmayhtiö ja luotettava

luultavasti minulla on koneessa vakoiluohjelma.

Olin puhelinyhteydessä 09- 31585300

sieltä vastasi joku automaatilla ja vastaaja vastas ja sitten nainen Ella Salo vastas suomeksi ja tarjos mimulle tukea ja halus asentaa koneelleni

viruksen tai jonkun suojausohjelman Firma on Espanjassa ja sanoi että palveltavia on yli 100 000

En tiedä, mutta ohjelmafirman nimi on AnyTech 365 en tiedä onko vakooja vai mikä on koneellani maksoin

ohjelmia on nyt koneella ja perjantaina ilmesty 38 € lasku pankkikorttitillille ja siinä oli Telian Viitenumero ja maksutilinä Telian tilinumero

Otin yhteyttä Dna:n aamulla ja he pyysivät, että soittaisin ja tarkastuttaisin koneeni, että jos siihen on asennettu muutama vakoojaohjelma,

Ajoin lpi koneeni teidän ilmaisella ohjelmalla ilmoitti, että ei ole viruksia ja haittaohjelmia.

ja antoivat puhelinnumeron ja tarkastavat koneeni onko koneellani vakoilua

Hyväksytty vastaus

  • leasavolainen
    leasavolainen Viestejä: 3 New Member
    Vastaus ✓

    ASia vaikeutuu Ostin uuden puhelimenHonorin tilalle. tarvin siihen kunnon Total virustorjunnan.

    malli on Samsung parempi malli 52 muistia 128 En pääse sillä tänne kun en vielä osaa käyttää

    numero on 0443331749 eli ehä siinä honorissa on jotain ? mutta se jää pois käytöstä ja laajakaistaa nopeus 200 ennen 100 jos ei ala pelaamaan Philips tv kanssa niin hivi on yhdistetty tV : n mulla telkka on väärän merkkinen Philips super HD Smart

Vastausvaihtoehdot

  • leasavolainen
    leasavolainen Viestejä: 3 New Member

    soitan kohta dna palveluneuvojan antamaan numeroon niin saavat tarkistaa onko koneellani hakkeri asentanut ohjelman. ja nyt koneellani on lentokoneen kuva sivun oikealla puolella alalaidassa lentokoneen kuva on merkkinä että olen yksityisessä yhteudessä minulla on wlan fifi, ennen oli ilman lentokonetta luultavasti minun pitää vaihtaa salasana ja tunnus jos minulla onkin vakooja koneella. niin ettei pääse huomaamatta koneelleni uudestaan asentamaan vakoojaohjelmaa.

Hinnoittelu ja tuotetiedot