F-Secure Safe - perheryhmän hallintaoikeuksia ei pysty jakamaan toiselle aikuiselle

an0nyymi_kyselija
an0nyymi_kyselija Viestejä: 1 New Member
editoi kesäkuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei!

Olen tilannut F-Secure Totalin, ja Safe on asennettu perheessämme lapsille ja kahdelle aikuiselle. 

Minä olen "tilauksen omistaja" ja pystyn hallitsemaan lasten sovelluksia ja aikarajoja profiilini kautta. 

Sen sijaan perheen toinen aikuinen, joka on asentanut Safen kutsustani, näkyy perheryhmässä vain roolilla "käyttäjätili". En löydä mobiilisovelluksesta enkä PC:llä selainsovelluksesta asetusta, missä pystyisin antamaan perheryhmään kutsutulle toiselle aikuiselle samat oikeudet lasten laitekäytön hallintaan.

Onko F-Secure Safessa ainoa vaihtoehto, jos haluaa, että perheryhmässä on 2 tasavertaista hallitsijaa, että molemmat käyttävät samaa ja yhteistä käyttäjätunnusta? Tämä tuntuu ID Protectionin kannalta huonolta tavalta..

Olisi kätevintä, jos "tilauksen omistajana" voisin hallita ja ylentää perheryhmän toisen aikuisen "käyttäjätilin" samalle tasolle kuin itselläni, jotta molemmilla olisi samat täydet hallintaoikeudet omien käyttäjätunnuksiensa kautta.

Jos tällainen roolien muuttaminen ja hallintaoikeuksien jakaminen ei ole vielä mahdollista F-Secure Safessa, saisiko sen seuraavaan päivitykseen?

Tagit:

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Tervehdys @an0nyymi_kyselija !


    Tosiaan tässä vaiheessa ei ole muuta mahdollisuutta käyttää perhesääntöjä kuin että pääkäyttäjä määrittelee ne. Tilille ei ole siis mahdollista lisätä toista pääkäyttäjää.


    Laitoin tästä kehitysehdotuksen eteenpäin, mutta mitään isompia päivityksiä tämän suhteen ei ole lähiaikoina tulossa.


    Googlen Family Link-sovellus voisi olla hyvä vaihtoehto tähän myös!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot