Minulla on voimassa oleva F-Secure Internet Security, 1 lisenssi tabletille

Maurith
Maurith Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Minulla on voimassa oleva F-Secure Internet Security, 3 lisenssiä, joista vain yksi enää käytössä. Haluaisin asentaa vastaavan ohjelman ja käyttää yhden lisenssin Tabletille, Lenovo MT10, Android 10.0. Mikä ohjelma pitäisi asentaa?Ja miten saada lisenssi tunnistettua?

My F-Secure ei tunnista minun koodiani jos yritän asentaa Safe tai totalin vaikka koodi on voimassa läppärilläni vielä 1,5v.

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Maurith,

    F-Secure Internet Security ja F-Secure SAFE ovat erillisiä tuotteita, vaikka toimivat samalla tavalla, mutta näitä tilauksia tai koodeja ei pysty yhdistämään. F-Secure Internet Security käy ainoastaan Windows-tietokoneille, ja aktivoidaan tilauskoodilla, siinä missä F-Secure SAFE toimii My F-Secure-palvelun kautta ja käy niin tietokoneille kuin mobiililaitteillekin.

    Pystyin kuitenkin löytämään sekä F-Secure Internet Security-tilauksesi että My F-Secure-tilisi, joten lisäsin jäljellä olevan tilausajan Internet Security-tilaukseltasi nyt SAFE-tilillesi. Voit jatkossa uusia pelkästään SAFEn ja asentaa tämän ohjelman Internet Securityn tilalle tietokoneellasi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot