Miten saan alekoodin käyttöön?

Alehaukka
Alehaukka Viestejä: 1 New Member
editoi maaliskuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

olen uusimassa tilaustani, mutta en halua toistaa viimevuotista virhettäni ja maksaa täyttä hintaa tuotteesta, johon minulla on mahdollisuus saada mukava alennus.

Kuinka siis toimin, jotta tuon alennuksen saan käyttööni? Tilausten hallinnan kautta se ei onnistu.

Odotanko tilauksen päättymiseen ja teen sitten uuden tilauksen?

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @kahvit!

    Löysin tekemäsi uuden tilauksen ja lisäsin sen olemassaolevalle My F-Secure-tilillesi nykyisen SAFE-tilauksesi jatkoksi. Tässä yhteydessä jouduin valitettavasti perumaan tilauksen automaattisen uusinnan. Jatkossa kannattaa tosiaan perua automaattinen uusinta, jotta tilauksen pystyy uusimaan alennuskoodia käyttäen.

    Mukavaa syksyn alkua!

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Terve @Alehaukka !


    Lähetin sinulle sähköpostia jotta voin tarkistaa tuon alennuskoodin ja tilisi samalla. Vastaathan minulle siihen, kiitos!

  • kahvit
    kahvit Viestejä: 3 Observer

    Hei,

    Minulla on hieman samanlainen ongelma SAFE tilaukseni on uusiutumassa pian ilmeisesti täydellä hinnalla (automaattinen uusiminen) , mutta minulla oli kuitenkin alekoodi jolla sain äsken ostettua uuden 12kk safe tilauksen, mutta en saa sitä aktivoitua? Pitääkö tuo automaattinen uusiminen jotenkin perua, ettei laskuta täydellä hinnalla, vaikka juuri maksoin SAFEn alehinnalla?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot