Macbook ja järjestelmälaajennuksen salliminen

hansikas
hansikas Viestejä: 2 New Member
editoi tammikuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

Olen yrittänyt epätoivoisesti saada F-Secure Safea toimimaan Macbookissa (versio 10.14.6), mutta yritykseksi on jäänyt. Asennuksen jälkeen ohjelma herjaa, ettei tietokonetta ole suojattu ja kehottaa että "Salli uusi F-Securen järjestelmälaajennus". Kun klikkaan tätä järjestelmälaajennus-linkkiä, aukeaa minulle ikkuna, jossa lukee "Salli uusi F-Securen järjestelmälaajenus ... ... Ota muutokset käyttöön napsauttamalla alla olevaa vaihtoehtoa ja valitse F-Secure Corporationille "Salli"-vaihtoehto "Yleiset"-välilehdellä". Kun klikkaan tätä ikkunan alaosassa olevaa linkkiä, aukeaa minulle kuvanmukainen valikko. Täällä ei ole mitään pyydettyjä vaihtoehtoja, joten miten tämän järjestelmälaajennuksen pystyy sallimaan? Kiitos!


Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @hansikas!

    Järjestelmälaajennuksen voi sallia vain 30 minuutin kuluessa SAFEn asennuksesta, eli mikäli "Salli"-painiketta ei näy, kokeile poistaa SAFE ja asentaa se uudelleen.

    Voit poistaa SAFEn helpoiten esim. F-Securen poistotyökalulla, joka löytyy F-Securen kansiosta Finderin haun avulla.

  • hansikas
    hansikas Viestejä: 2 New Member

    Hei @FS_Linda,

    Kiitos viestistäsi, mutta valitettavasti SAFE:n poistaminen ei korjaa ongelmaa, tätä yritetty jo useamman kerran. Vaikka F-Securen poistaa onnistuneesti, ei uudelleen asennuksen yhteydessä ilmesty tätä "salli"-painiketta, vaan tilanne näyttää aivan samalta kuin ennen sovelluksen poistamistakin.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot