IDP tilaus vanhentunut, vaikka juuri ostettu

telescope
telescope Viestejä: 4 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure ID Protection

Vuosia käyttämäni Key alkoi jokin aika sitten ilmoitella, että vaihtaisin ID Protectioniin, ja latasinkin softan sekä Windowsille, että Androidille. Minulla on F-Secure -tili, mutta siellä en IDP-tilausta näe, eikä edes Keytä. Yritin kirjautua IDP-sovellukseen molemmilla laitteilla, mutta vastaus on sama, tilaus vanhentunut. Ostin Cleverbridgen kautta (F-Securen sivuilta) 29.90 /vuosi, jatkuva tilaus.

Mitään koodia en ole saanut tilauksen aktivoimiseen, eikä uuden tunnuksen luominen tule kyseeseen. Windowsista poistui Key automaattisesti ja IDP käynnistyy tilalle, sitä kautta en pääse salasanoihin käsiksi, ainoa toimiva "holvi" on tällä puhelimella. Key ei myöskään ilmoittanut tilaajalle olemassa olevasta 3kk ilmaisjaksosta, mikä taas lukee F-Securen sivuilla, kun hieman kaivelee. Mitähän tässä on käynyt, onko tunnusten aktivoija kesälomilla? :)

Hyväksytty vastaus

  • telescope
    telescope Viestejä: 4 New Member
    Vastaus ✓

    Ratkaisu tuli vähän niinkuin itsestään: MyFsecure-tilini on ilmeisesti luotu Safe-tilausta varten jokunen vuosi sitten. Safe ilmoittaa, että tilaus on vanhentunut ja päättynyt kokeilujakson jälkeen. Mitään muuta sovellusta ei tilin kautta pysty asentamaan. Otin riskin ja poistin tilin, koska en Safea käytä ja vaikka saan ilmoituksen, että kaikki voimassa olevat tilaukset perutaan. KEYtä ei tililläni mainita missään ja jos sen tilaus nyt olisi peruuntunut, salasanat olisivat pysyneet tallessa, kunnes tilausta olisi jatkettu, olettaisin.

    Loin uuden tilin https://campaigns.f-secure.com/key/id-protection/en/#get-started kautta ja nyt olen saman käyttäjänimen alla, miten ennen tilin poistoakin. Nyt tiedoissani on aktiivinen ID Protection -tilaus, 3kk ilmaista tutustumista. Kirjauduin sovellukseen ja toin KEYstä salasanat onnistuneesti.

    Perin omituista, että tililläni ei voinut ostaa tuotteita, sillä aina ehdotettiin tilin luomista; jostain syystä en siis ollutkaan kirjautuneena. Peruin jo ostamani IDPn Cleverbridgen asiakaspalvelun kautta ja sain rahani takaisin.

    Kysymys kiireiselle F-Securen tuelle: onko olemassa olevilla tileillä jotain rajoituksia ja jos ne ovat jollain tapaa vanhentuneet, ne pitäisi talon puolesta päivittää, säilyttää vanhat tiedot jne. ja "avata" mahdollisuuden tehdä tileillä muutakin, eli poistaa mahdolliset tuotekohtaiset rajoitukset.

Vastausvaihtoehdot

  • miinal
    miinal Viestejä: 1 New Member

    Minulla tismalleen sama ongelma. Olen yrittänyt päästä Chattiin keskustelemaan tuen kanssa tilauksestani ja tilauksien yhdistämisestä, mutta yllättäen "keskustelupalvelumme ei ole käytössä tällä hetkellä" :D Pitäköön tunkkinsa, kait niitä on muitakin.

  • mxpo
    mxpo Viestejä: 2 New Member

    Minullakin on käyttämätön F-secure Key koodi. Yritin aktivoida puhelimen sovelluksessa ja PC win10 niin ilmoittaa vain että koodia ei voida vahvistaa tai nettiyhteydessä on vikaa.


    niinpä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot