Key / id protection

pajusa
pajusa Viestejä: 1 New Member

Vaihdoin ilmaisen Keyn ID Protectioniin ja se toimi monien sekaannusten jälkeen 1 vrk:n. Nyt tulee ilmoitus: Sinulla ei ole vapaita käyttöoikeuksia jne. Lisäksi jostain syystä minulle on nyt kirjattu Totalin ilmainen kokeilujakso, jota en tarvitse, koska liittymääni kuuluu tietoturva F- securelta. Nyt haluan entisen Keyn takaisin toimivana ta suhteemme katkeaa. Key- palveluja tarjoavat muutkin. Kaiken lisäksi harmittaa ilmeisesti koneen suomentama teksti ohjeissa ym. joka on sekavaa, vaikeaselkoista ja kaukana Suomenkielestä. Käsittääkseni F-Secure on suomalainen firma, joten olisi kohtuullista käyttää kunnollista, ymmärrettävää suomea.

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Terve @pajusa !


    Ikävä kuulla että tuon migraation kanssa on ilmennyt ongelmia, voisitteko olla yhteydessä meihin puhelimitse maksuttomaan asiakaspalveluumme tai chattiimme niin hoidetaan asia nopeammin ja helpommin kuntoon.


    Tavoitat meidät tästä numerosta: +358 (0) 9 4245 4493 ma-pe 08-18

    tai

    Chat palvelumme:


    Mukavaa keväänjatkoa teille🙂

  • Supersonic
    Supersonic Viestejä: 1 New Member

    Moi! Miten ilmaisen F-Secure Keyn saa vaihdettua ID Protectioniin? Key ehdottaa, että loisin tilin. Minulla on jo tili. Kun kirjaudun tilille, ilmoittaa järjestelmä, että minun pitäisi uusia SAFE. Siihen homma tyssää ...

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot