Tilaus ei onnistu ja maksettu 12kk tilaus muuttui 11kk mittaiseksi

Lohiteuvvo
Lohiteuvvo Viestejä: 2 New Member

Tilaustani oli jäljellä 1.6.2021 saakka ja päivitin vanhan tilaukseni kun sitä sovellus ehdotti. Minulla on työnantajan tarjoama alennuskoodi mutta sitä ei tällä kertaa kysytty f securen sivuilla kuten ei mitään muutakaan varmistusta, maksu vain otti ja lähti täysi hintaisena. Otin yhteyttä cleverbridgeen ja sain sitä kautta tilauksen peruttua ja rahat takaisin.

Tämän seurauksena nyt kirjautuessani f securen tililleni ilmoittaa sivu että käyttöäaikaa on 0 päivää jäljellä, tilausta en saa uusittua eikä uutta tiliä huvittaisi tehdä ja taas yhdistellä kaikkia laitteita uusiksi tälle uudelle tilille.

Maksoin 1.6.2020 12kk lisenssistä joten vielä kaiken muun hyvän lisäksi f secure vei minulta maksetusta 12kk lisenssistä yhden kk:den kokonaan pois jonka olin jo vuosi sitten maksanut.

Eli miten ihmeessä saan tilattua tämän safe:n nyt uudestaan tälle jo käytössä olevalle tilille ja saan tuon minulta viedyn kk käyttöoikeuden takaisin???

Vastausvaihtoehdot

  • Lohiteuvvo
    Lohiteuvvo Viestejä: 2 New Member

    Nyt asiaa koittanut selvitellä ja ei tule kyllä ihan heti mieleen yhtä huonoa firmaa kuin f secure asiakaspalvelun suhteen. Mainostetaan kotimaisena mutta ainoa mihin yhteyden saa edes jotenkin on englanninkielellä cleverbridgeen. Maanmainiota chat palvelua olen nyt kyttäillyt josko edes 15min olisi vuorokaudesta toiminnassa mutta eipä näytä olevan. Palvelunumerosta ei tavoita ketään.

    Laittaa kyllä kummastuttamaan että miten näin päin peetä voi tämmöinen firma hommansa hoitaa?? Ihan käsittämättömän huonoa palvelua. En tiedä saako tätä kautta yhteyden asiakaspalveluun mutta jos nyt joku firman työntekijä tämän lukisi ja vastaisi edes jotain.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei, @Lohiteuvvo.

    Huomasin, että olitte kuitenkin päässeet keskustelemaan asiakaspalvelijamme kanssa ja ongelma saatiin korjattua samalla.

    Mukavaa ja turvallista kevättä!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot