Miksi F-Securen SAFE ohjelman asennus ei onnistu vaikka vanha asennus on poistettu?

Taica
Taica Viestejä: 3 New Member

Hei.

Minulla on F-Securen SAFE asennettuna useisiin laitteisiin ja ostin lisäturvan vielä kolmelle laitteelle. Läppärissä oli aiemmin sama ohjelma, mutta se oli jo vanhentunut. Sain ohjeet poistaa vanhan ohjelman ja asentaa uuden. Tätä olen nyt yrittänyt useamman kerran. En ole saanut asennettua ko. ohjelmaa, koska koneeseen tulee aina 30 % latauksen jälkeen ilmoitus että ..."asennus epäonnistui, koska tietokoneessa ei ole Windows- päivitystä KB2999226. Ei onnistu tuo päivityksen lataaminenkaan...

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @Taica!

    Onnistuuko Windows-päivityksen lataaminen manuaalisesti esim. täältä?

    Tietoturvan ja suojausohjelman toimivuuden kannalta tuotteen asennus vaatii että myös Windowsin päivitykset ovat asennettu ja ajan tasalla.

  • Taica
    Taica Viestejä: 3 New Member

    Kiitos vastauksesta. Yritin jälleen kerran päivittää tuota Windowsia ja nyt tuon antamasi linkin kautta, mutta edelleenkään päivitys ei onnistunut. Jonkin ajan kuluttua tuli ruutuun viesti "päivitys ei koske tietokonettasi". Kone ei ole ihan uusi, ostettu v. 2014 (HP Envy). Voiko nyt olla koneessa vika vai käyttäjässä? Olen myös "siivonnut" koneen kertaalleen, en ihan tehdasasetuksiin asti vaan niin, että kone jää omaan käyttöön.

  • erhuovi
    erhuovi Viestejä: 1 New Member

    Heippa Secureen...Jopa olette onnistuneet tekemään yksinkertaisen asennuksenne monimutkaiseksi.

    Samoja ongelmia...Minulla vielä, niin että "polku pysähtyy" Cromen näppylään, joka ei aukea. Cromea en

    käytä ja tuntuu ihmeelliseltä että ohjelmanne herjaa selaimesta (Käytössä MS Edge osin FireFox)

    ---->> ruutu menee ihan harmaaksi ja jää tököttämään...

    Soitan vielä perään jos homma onnistuisi... on ikävää edes muutamia minuutteja olla ilman verkkosuojaa...

    Erkki Huovinen erhuovi@metasport.fi

    014 3742882 ...Soittakaa jos se sieltä päin olisi sallittua?

  • Taica
    Taica Viestejä: 3 New Member

    Hei.

    Minulla ei tuo asennus onnistunut omin neuvoin, vaikka tein kaiken ohjeen mukaan. Jouduin viemään läppärini huoltoon. Vähän epäselväksi jäi mistä syystä SAFE:n asennus ei onnistunut alunperin, mutta huollossa palauttivat tehdasasetukset ja asensivat tuon F-Securen ohjelman ja nyt siis toimii. Mahdollisesti Windows 10 asentaminen sai koneen jotenkin lukkiutumaan?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot