Miksi asiani käsittely on lopetettu?

Sterna
Sterna Viestejä: 9 Explorer
editoi maaliskuu 2021 kohteessa F-Secure Internet Security

Edit: Viestistä on piiloitettu tunnistettavia henkilötietoja foorumin moderaattorin toimesta.


Viestiäsi ei voitu toimittaa perille koska alla mainittu tukipyyntö on jo suljettu:

Numero: Piilotettu

Luotu: 2021-03-15

Aihe: F-Secure TOTAL

Lisäys kaikkeen tapausnumeroon liittyvistä seikoista.

Antti, todellakin pakko luovuttaa, en jaksa käydä yhtään enempää tätä kädenvääntöä. Lukaisin ilmoittamasi linkin takan olleen jutun ja siinähän ei ollut juuri mitään asiaa. Paljon linkkejä pikkuasioihin, oletko koskaan itse mahtanut lukea näitä "ohjeita". Mitä järkeä on ripotella suuren kokonaisuuden tiedot aivan liian pieniin osiin, jolloin koko aika menee linkkejä klikkaillessa ja kokonaisuus jää hämärän peittoon. Mielestäni olen jo maininnut aikaisemmin, että mistä ihmeestä tavallinen käyttäjä voi löytää nämä sivut, jotka kaiken lisäksi ovat täysin floppi. Ettekö voisi tehdä yhtä kattavaa sivua tuotteitanne käyttämään aloittavalle kuluttajalle. Ja sitten laittaa linkkejä asioihin, joista voi saada tarkempaa tietoa tarvittaessa. No ette tietenkään voi, kuka nyt tänä päivänä kuluttajaa kuuntelee. Aiasta kolmanteen, kun otin tämän TOTAL-paketin käyttöön viidelle laitteelle, niin missään ei mielestäni kerrottu, että esim. ID PROTECTION ei toimi android 7.0 käyttöjärjestelmässä. Minulla kun nyt sattuu olemaan vähän vanhemmat käyttikset, kun en joka vuosi uusi laitteistoani. Mitä voitte/aiotte tehdä tämän asian suhteen? Tuleeko kompensointia vai pitääkö asia viedä kuluttaja-asiamiehelle saakka? Ymmärrän varsin hyvin, että sinä et tästä asiasta voi päättää, mutta laita nyt kuitenkin viestiä byrokratiassa ylöspäin. Olisi vielä kovin monta valittamisen aihetta, mutta en enää jaksa, joten totean vielä kerraan, olen lukenut linkkaamasi aineiston ja jopa osan siellä olevien linkkien sisällön. Jäin jotenkin siihen ymmärrykseen, että sinäkin alat olla aika kypsä, mutta sen esille tuominen asiakkaalle ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää. Toivon, että otat tämän vuodatukseni aivan oikeasti vakavasti, minä en nyt todellakaan pelleile. Kaikki sählöpostit on tallessa ja teillä on minun puheluni tallennetuna, joten jonkun ulkopuolisenkin on melko helppo vetää omat johtopäätöksesnsä.

yst. terv.

Pekka Tiira

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei, @Sterna.

    Aloittaisin ilmoittamalla sinulle, että piiloitin tästä julkaisusta tunnistettavia henkilötietoja.


    Kiitos palautteestasi ja pahoittelut huonoista kokemuksistasi ID Protectionin kanssa ja vaikeuksista löytää vastauksia tukisivuiltamme. Voitte antaa tukipyynnöstäsi palautetta myös sähköpostiisi saapuvan viestin kautta, kun tukipyyntö on suljettu.

    F-Secure ID Protection on tuettu Android-versio 6.0 tai uudemmille, eli pitäisi toimia myös näillä sinun vanhemmilla laitteillasi myös. Suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme, jos ette saa tätä ohjelmaa toimimaan laitteillasi vielä tämänkään jälkeen.


    Ohjelmien tekniset tiedot ja käyttöjärjestelmävaatimukset löytyvät F-Securen kotisivuilla olevilta tuotesivuilta rullaamalla sivua hieman alaspäin. Löydät esimerkiksi F-Secure TOTAL -paketin järjestelmävaatimukset kotisivuiltamme tai saman tuotteen käyttöoppaasta osoitteessa: https://help.f-secure.com/product.html#home/total/latest/fi/concept_13BD6B171A434F1C83758688C2A39884-total-latest-fi

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot