Viestien häviäminen

Tulija
Tulija Viestejä: 21 Enthusiast
editoi maaliskuu 2021 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei!

Kysymykseni ei varmasti kuulu F-Securen toimialaan, mutta yritetään silti.

Torstaina 25.2 huomasin, että ystäväni kanssa vaihdetut tekstiviestit aina heinäkuusta 2017 myöhäissyksyyn 2020 olivat hävinneet matkapuhelimestani. Kymmenittäin, satoja, pitkiä kirjeviestejä, valokuvia eri taidemuseoissa nähdyistä maalauksista. Kaikki olivat hävinneet. Valokuvat maalauksista löytyvät puhelimeni Galleriasta, mutta tarkemmat tiedot maalauksista olivat hävinneet. Maalausten koko, vuosiluku, hinta olivat hävinneet, joita lähetin ystävälleni. (Ystäväni ei pääse itse taidemuseoon, koska hän on istunut pyörätuolissa koko elämänsä ajan.) Ystäväni on jo iäkäs, mutta viesteissä hän oli minulle viisas hahmo. Vähän niinkuin "äiti". Oli meillä välillä kiistaa, mutta ei pahemmin.

Matkapuhelimeni on Samsung. Olin eilen yhteydessä Elisaan. He totesivat kylmästi, etteivät kykene palauttamaan viestejä.

Viestit olivat tunnearvoltaan erittäin rakkaita minulle. Elisa, joka on hyvin menestynyt yritys, ei kykene huolehtimaan asiakkaidensa perustehtävästä: viestinnästä.

Saisiko F-Secure viestit palautettua? Pyydän.

Ystävällisesti

Marjo

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Tervehdys, @Tulija! Otin sukunimen pois lopun allekirjoituksesta.

    Voi sentään mikä tilanne! Toimialaamme tämä ei ole, mutta erilaisia tietojenpalautuspalveluita löytyy onneksi, sekä niitä tarjoavia yhtiöitä. Yksi mieleen juolahtanut on ibas Ontrack, jonka kanssa teemme yhteistyötä.

    Toivottavsti tällä viestillä pääsisi eteenpäin. Onnea valtavasti matkaan.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot