ID Protection kaatuu kopioitaessa salasanaa ta käyttäjätunnusta leikepöydälle.

t3r1
t3r1 Viestejä: 2 New Member

ID Protection Windows sovellus kaatuu kun yritän kopioida salasanan tai käyttäjänimen leikepöydälle. Uudelleenkäynnistys auttaa hetkellisesti, kunnes ongelma taas toistuu. Sama ongelma kahdessa eri Windows 10 tietokoneessa jatkunut muutaman päivän. Ennen on toiminut normaalisti. Mikä mättää?

Vastausvaihtoehdot

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @t3r1 !

    Tervetuloa yhteisöön ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

    Oliko sinulla mikä Windows 10 versio käytössä ja F-Secure ID PROTECTION versio?

  • t3r1
    t3r1 Viestejä: 2 New Member

    Windows 10.0.19041

    ID Protection 5.1.1852.0

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @t3r1, moi!

    En ole itse törmännyt vielä vastaavaan tilanteeseen vaikka yrittänyt pitää silmällä vastaavia, mutta pyydän lisätietoja sähköpostitse mikäli ongelma vielä vaivaa.

    Kiitoksia!

  • AriQ64
    AriQ64 Viestejä: 1 New Member

    Itsellä sama ongelma eli kun kopioi esim salasanan ID Protectionista niin heti kopioinnin jälkeen ID Protection kaatuu/sulkee itsensä ja se pitää käynnistää uudelleen ja kirjautua sisään salasanalla.

    Tämä ongelma alkoi heti päivityksen jälkeen ja vanhassa versiossa, joka minulla on onneksi toisella koneella vielä asennettuna, ei tätä ongelmaa ole.

    Ongelma koneessa on Windows 10 Home 20H2 (19042.867).

    ID Protection versio 5.1.1852.0/KEY


    Tämä ongelma tekee tästä ohjelmasta käytännössä kelvottoman, kun joutuu koko ajan temppuilemaan näin.

    Tuo kaatuminen tapahtuu myös jos kopioi selainlaajennosta varten sen valtuutuskoodinkin...

  • Jasminju
    Jasminju Viestejä: 6 Explorer

    Ja sama minulla

    Windows 10 Pro 20H2 (19042.867)

    ID Protection versio ?

    En löydä tietoa ohjelmasta. Pikakuvake viittaa KeyClientApp.exe -tiedostoon, jossa File version 3.1.59.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot