Sade ei ala pelittää

Maikkis
Maikkis Viestejä: 3 New Member

Olen ostanut F-Secure Safen viime vuoden elokuussa. Mielestäni se alkoi silloin toimia puhelimellani, mutta ei tietokoneella. Nyt kun yritin puhelimen Safeen kirjautua, sanoo, että tilaus on vanhentunut.

Kun kirjaudun MySafe -sivuille, sivun ylälaidassa lukee, että tilaus on voimassa elokuuhun 2021 saakka, ja samalla sivustolla lukee, että tilauksesi on vanhentunut (tms) ja pitäisi uudelleen ostaa tämä sama paketti. Ja olen varmistanut, että olen maksanut paketin silloin elokuussa 2020.

Vastausvaihtoehdot

  • Maikkis
    Maikkis Viestejä: 3 New Member

    Tuollaista ilmoittaa.

    (ja onpa kiva, että hätäpäissäni kirjoitin otsikon väärin.. No, sade ja safe on kuitenkin aika lähellä toisiaan)

    Eli siis miten ihmeessä saan tämän homman pelittään? Olen tosi epänero näiden laitteiden kanssa.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @Maikkis!

    Onpa mielenkiintoinen tilanne. Tutkin vähän, ja löysin nimimerkkisi takana olevalla sähköpostiosoitteella tuon viime elokuussa tehdyn tilauksen, mutta sitä ei ole aktivoitu. Samaisella sähköpostiosoitteella löytyy kuitenkin jo umpeutunut tilaus, joka on aktivoitu vain mobiililaitteella. Eli tässä tapauksessa järjestelmä osaa jotenkin hahmottaa tilin ja ostetun tilauksen, jolloin tilausta ei pystykään aktivoida koska tunnus on olemassa, mutta järjestelmä ei osaa yhdistää näitä jotta suojaus olisi aktiivinen.

    Mitä tässä tapauksessa olisi parasta tehdä, on ikään kuin aloittaa suojaus kokonaan alusta. Tämä edellyttää olemassaolevan tunnuksen poistamista ja uuden My F-Secure-tilin luontia. Voin tehdä tästä viestiketjusta tukipyynnön asiakastuelle, joka on sinuun yhteydessä sähköpostitse jotta saamme vahvistuksen että tunnuksesi saadaan poistaa järjestelmästä. Tämän jälkeen voit luoda uuden kokeilutilin, johon asiakastuki toki sitten liittää ostamasi tilauksen kokonaisuudessaan kun tästä on maksettu muttei otettu käyttöön. Kun tili on olemassa, SAFEn aktivointikin onnistuu.

  • Maikkis
    Maikkis Viestejä: 3 New Member

    No hei kiitos! Kuulostaa lupaavalta. Ei meinaa oma keskittymiskyky ihan riittää näiden laitteiden kanssa pelaamiseen, mutta kiitos! Voisimme tosiaan toimia tuon ehdottamasi mukaisesti.

    Toivottavasti sieltä tulee jotkin selkokieliset ohjeet ;)

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot